понеділок, 20 листопада 2023 р.

21.11.2023. 6 клас. Працюємо дистанційно.

Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями
Практикум “Складання проєктів, що містять розгалуження і цикли, у тому числі вкладені”.

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку

Розгляньте роботу готових проєктів, що запропоновані у завданнях. Відтворіть роботу окремих з них (за власним бажанням, з огляду на бажану кількість балів, що надаються за кожний проєкт). Зверніть увагу на зауваження до завдань.

Завдання 1. Сир у лабіринті.

Керуй мишею кнопками керування курсором. Допоможи миші дістатися сиру. Стережися торкань до кота та стінок лабіринту.

  • Кожен з трьох спрайтів має свою поведінку: зникати при торканні / переміщуватись незалежно від керування / в разі торкання до кольорових ліній або іншого спрайту повертатися на вихідну позицію.
  • Спрайт-сир можна замінити на іншу довільну їжу або завантажити з Інтернету як PNG-файл з прозорим фоном.

Завдання 2. Нагодувати бабку.

Бабка летить до курсору / до місця торкання сенсорного екрану. Нагодуй бабку метеликами.

  • метелики переміщуються екраном, відштовхуючись від меж сцени;
  • після торкання бабка "з’їдає" метелика, той на певний час приховується, потім з’являється в іншій точці сцени;
  • на початку бабка має лише 25% свого розміру, з кожним "з’їденим" метеликом збільшується на 5 одиниць;
  • вважається, що бабку нагодували, коли її розмір збільшився до 100%;
  • після того, як бабка сповіщає, що вона більше не може їсти, гра зупиняється, метелики зникають зі сцени.

Завдання 3. Спіральні візерунки.

На замовлення користувача спрайт малює одноколірний / різнокольоровий візерунок, повторюючи задану кількість елементарних прямокутних спіралей.

  • кількість елементів візерунка визначається змінною в діапазоні від 1 до 10;
  • розміри спіралі змінювати не передбачається;
  • кольори візерунка визначає змінна, що набуває значень 0 (одноколірний візерунок) або 1 (різнокольоровий);
  • якщо малюнок наближається до межі сцени, користувач має отримати відповідне сповіщення, а малювання нового елемента візерунка має й не починатися.

Як передбачається оцінювати успіх у складанні проєктів:

  • "Сир у лабіринті" – 8 балів (з ПК), 12 балів (смартфон);
  • "Нагодувати бабку" – 10 балів (ПК), 12 балів (смартфон);
  • "Спіральні візерунки" – 12 балів (незалежно від пристрою).

Немає коментарів:

Дописати коментар