понеділок, 27 січня 2025 р.

28.01.2025. 7 клас.

Редагування аудіо- та відеопроєктів.
Тематичний практикум “Об'єкти мультимедіа”.

Матеріали та ресурси уроку

Практикум "Об'єкти мультимедіа"

  1. Оглядово ознайомтесь з матеріалами за темою уроку, поданими у підручниках.
  2. Відкрийте програму для монтажу відео, скористатися якою ви маєте можливість.
    Пропоновані програми: Кіностудія Windows Live / онлайн-ресурс Clipchamp Create Video Maker / мобільний додаток за власним уподобанням.
  3. Оберіть та виконайте одне з двох завдань за власним вибором
    • створення відеофільму "Музичні фонтани світу" про 3-5 різних музичних фонтанів
      • знайдіть інтернет-пошуком відеокліпи про музичні фонтани або використайте відео з папки;
      • відберіть 3-5 роликів, які вас зацікавили, завантажте та виріжте з них відеофрагменти тривалістю 40-80 секунд;
      • підготуйте добірки зображень про місто, у якому розташований певний фонтан, та сам фонтан (знайдіть їх самостійно інтернет-пошуком);
      • завантажте усі медіафайли до сервісу;
      • перетягніть файли, підготовлені для проєкту, до стрічки кліпів, причому для кожного міста спочатку розташовуйте добірку зображень, а на завершення блоку – відеофрагмент;
      • перегляньте у попередньому перегляді отриману відеодоріжку;
      • додайте до кадрів відеоефекти (візуальні ефекти), зберігаючи загальну стилістику фільму;
      • додайте поміж кадрами відеопереходи (використайте не більше 1-2 варіантів переходів);
      • перетягніть до стрічки кліпів аудіофрагмент(и), які мають замінити звук з оригінальних відео (скористайтесь пропонованим ресурсом, або доберіть власні звуки, враховуючи питання академічної доброчесності);
      • додайте до кліпу титри:
        • перед першим кадром (на початку фільму) – назву ролика "Музичні фонтани світу";
        • на першому кадрі кожного міста – назву міста та країни;
        • останнім кадром (в кінці фільму) – інформацію про автора ролика та дату його створення;
      • налаштуйте звуковий супровід таким чином, щоб власний звук відео та статичних кадрів не заважали один одному (можна прибрати звук з відео або дібрати їхні комбінації); 
      • додайте звуковий супровід переходу до певного міста (озвучте назви міст на першому кадрі фрагмента з кожним наступним фонтаном)
      • перегляньте у попередньому перегляді отримане відео та збережіть його (через Поділитись) в форматі MP4 (ви отримаєте приблизно такий (Кіностудія Windows Live) або такий (Clipchamp Create Video Maker) результат);
    • відеофільм-розповідь "Термометри" (завдання практичної роботи № 6 з підручника, с. 180, папка з матеріалами для роботи)
      • розробіть сценарій відеофільму та реалізуйте його, передбачивши:,
        • титульну сторінку з назвою відеокліпу (наприклад, "Термометри"),
        • огляд різних видів термометрів з використанням для цього фотографій (4–6 фото) з папки Фото,
        • до кожного фото додайте титри з назвою типу термометра, що відповідає імені файлу (тривалість демонстрації кожного фото – не більше за 5 с),
        • розповідь про термометр Галілея з використанням для цього 2–3 фотографій з папки Фото та відео з папки Відео,
        • до фотографій додайте титри, а до відеофрагмента – дикторський текст, попередньо записаний за матеріалами файлу Термометр Галілея.doc,
        • кінцеві титри з вашим прізвищем як сценариста та режисера фільму,
        • музичний супровід усіх частин тексту, крім тих, де використовується дикторський текст (використайте файли музичних творів з папки Музика),
        • ефекти переходів між кадрами доберіть самостійно (не більше, ніж два різних).
  4. Завантажте отриманий фільм у форматі відеофайлу на власний пристрій та додайте до відповіді у Класі.
  5. Здайте роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар