Редагування аудіо- та відеопроєктів.
Тематичний практикум “Об'єкти мультимедіа”.
Матеріали та ресурси уроку
- Підручник, с. 157-165, 168-174
- інструменти
- 123Apps
- Vocaroo (альтернативно – запис звуку)
- Free TTS / VoxWorker /
Narakeet (озвучування текстових фрагментів)
- відеоредактори
- Clipchamp Create Video Maker (як працювати в редакторі – довідка Microsoft, відеокоментар, довідка ClipChamp)
- Кіностудія Windows Live (покрокова інструкція)
- мобільні додатки для роботи з аудіо / відео
Практикум "Об'єкти мультимедіа"
- Оглядово ознайомтесь з матеріалами за темою уроку, поданими у підручниках.
- Відкрийте програму для монтажу відео, скористатися якою ви маєте можливість.
Пропоновані програми: Кіностудія Windows Live / онлайн-ресурс Clipchamp Create Video Maker / мобільний додаток за власним уподобанням. - Оберіть та виконайте одне з двох завдань за власним вибором
- створення відеофільму "Музичні фонтани світу" про 3-5 різних музичних фонтанів
- знайдіть інтернет-пошуком відеокліпи про музичні фонтани або використайте відео з папки;
- відберіть 3-5 роликів, які вас зацікавили, завантажте та виріжте з них відеофрагменти тривалістю 40-80 секунд;
- підготуйте добірки зображень про місто, у якому розташований певний фонтан, та сам фонтан (знайдіть їх самостійно інтернет-пошуком);
- завантажте усі медіафайли до сервісу;
- перетягніть файли, підготовлені для проєкту, до стрічки кліпів, причому для кожного міста спочатку розташовуйте добірку зображень, а на завершення блоку – відеофрагмент;
- перегляньте у попередньому перегляді отриману відеодоріжку;
- додайте до кадрів відеоефекти (візуальні ефекти), зберігаючи загальну стилістику фільму;
- додайте поміж кадрами відеопереходи (використайте не більше 1-2 варіантів переходів);
- перетягніть до стрічки кліпів аудіофрагмент(и), які мають замінити звук з оригінальних відео (скористайтесь пропонованим ресурсом, або доберіть власні звуки, враховуючи питання академічної доброчесності);
- додайте до кліпу титри:
- перед першим кадром (на початку фільму) – назву ролика "Музичні фонтани світу";
- на першому кадрі кожного міста – назву міста та країни;
- останнім кадром (в кінці фільму) – інформацію про автора ролика та дату його створення;
- налаштуйте звуковий супровід таким чином, щоб власний звук відео та статичних кадрів не заважали один одному (можна прибрати звук з відео або дібрати їхні комбінації);
- додайте звуковий супровід переходу до певного міста (озвучте назви міст на першому кадрі фрагмента з кожним наступним фонтаном)
- перегляньте у попередньому перегляді отримане відео та збережіть його (через Поділитись) в форматі MP4 (ви отримаєте приблизно такий (Кіностудія Windows Live) або такий (Clipchamp Create Video Maker) результат);
- відеофільм-розповідь "Термометри" (завдання практичної роботи № 6 з підручника, с. 180, папка з матеріалами для роботи)
- розробіть сценарій відеофільму та реалізуйте його, передбачивши:,
- титульну сторінку з назвою відеокліпу (наприклад, "Термометри"),
- огляд різних видів термометрів з використанням для цього фотографій (4–6 фото) з папки Фото,
- до кожного фото додайте титри з назвою типу термометра, що відповідає імені файлу (тривалість демонстрації кожного фото – не більше за 5 с),
- розповідь про термометр Галілея з використанням для цього 2–3 фотографій з папки Фото та відео з папки Відео,
- до фотографій додайте титри, а до відеофрагмента – дикторський текст, попередньо записаний за матеріалами файлу Термометр Галілея.doc,
- кінцеві титри з вашим прізвищем як сценариста та режисера фільму,
- музичний супровід усіх частин тексту, крім тих, де використовується дикторський текст (використайте файли музичних творів з папки Музика),
- ефекти переходів між кадрами доберіть самостійно (не більше, ніж два різних).
- Завантажте отриманий фільм у форматі відеофайлу на власний пристрій та додайте до відповіді у Класі.
- Здайте роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар