Створення анімації з відео.
Тематичний практикум "Комп’ютерна анімація"
Матеріали та ресурси уроку
- підручники
- Інформатика 7 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2024), с. 220-221,
- Інформатика 7 клас, авт. Морзе Н.В. та ін. (2024), с.189-198
- відео до уроку
- Wick Editor (повторення): початок, покадрова анімація, керована анімація
- Wick Editor. Твіннінг
- Анімація польоту пташки в Wick Editor
- інструктивні дописи
- У пошуках ресурсів (анімація птаха у польоті)
- Про рух або як складні речі робити просто (анімація за ключовими кадрами Motion Tween: "більярдна куля", "постріл з гармати", "птах у лісі")
- інструменти та ресурси
Завдання практикуму
- Засобами сервісу Egzif:Video To GIF перетворіть фрагмент довільного відео (як варіант, можна взяти це відео) на 5-10 секундну GIF-анімацію; збережіть її на пристрій у файлі формату GIF.
- Засобами сервісу Wick Editor виконайте за власним вибором одне з завдань
- анімацію руху літака та хмарки (завдання Практичної роботи № 7 з підручника, с. 225);
- анімацію птаха в польоті (за відео та інструктивною статтею до уроку);
- анімацію руху більярдної кулі або пострілу гармати (за інструктивною статтею до уроку)
- анімацію квітки (за відео);
- Збережіть анімацію як проєкт Wick Editor, а також експортуйте її до файлу GIF.
Дві отримані анімації, виконані в різних сервісах, в файлах формату GIF та файл проєкту завдання 2 в форматі WICK здайте через Клас.
Самостійно
- дізнайтесь з різних джерел, яку з сучасних мов програмування радять вивчати першою,
- занотуйте собі назву мови та аргументи на користь її вивчення і будьте готові до обговорення на наступному уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар