понеділок, 14 квітня 2025 р.

15.04.2025. 5 клас.

Лінійні алгоритми та алгоритми з повтореннями в середовищі Scratch.
Цикли в програмах Scratch.

Нагадування: щоб проєкти зберігалися та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо у вас не виходить зареєструватися, запитайте допомоги, щоб зареєструватись у цьому онлайн-проекті.

Ресурси уроку

Завдання уроку

Завдання 1. Лінійні проєкти.

  1. Розгляньте відео трьох проєктів.
    заготовка заготовка новий проєкт
  2. Подумайте: який з цих сюжетів можна доповнити, якщо просто повторювати ті самі дії? як долго можна їх повторювати? Відкрийте заготовку цього проєкту, зробіть його ремікс. Внесіть зміни, щоб проєкт працював так, як на відео. Збережіть проєкт (опублікуйте та прикріпіть посилання на нього до завдання Класу).
  3. Виконайте один з двох інших проєктів. Зверніть увагу, що до одного з них є заготовка, а загалом проєкти схожі. Додайте до проєкту тло сцени за власним бажанням. Опублікуйте та поділіться посиланням на цей проєкт через Клас.

Завдання 2. Повторення в алгоритмах.

  1. Відкрийте той з проєктів Завдання 1, в сюжеті якого ви вважаєте доцільним застосувати нескінченне повторення. Розмістіть усі блоки проєкту, крім початкового, всередині блоку "завжди". Переконайтеся, що проєкт працює, як ви передбачали.
  2. Виконайте ще один проєкт з повторенням - М'яч. Для цього спочатку знайдіть в колекції спрайт і створіть для нього чотири образи, как показано на малюнку. Побудуйте алгоритм поведінки спрайта, как подано на схемі.

    Доберіть сцену для проєкту. Переконайтесь, що поведінка спрайта відповідає першому відео.

    Змініть алгоритм для спрайта так, щоб його поведінка відповідала другому відео.
    Опублікуйте проєкт та здайте його посилання через Клас.

Немає коментарів:

Дописати коментар