четвер, 1 лютого 2024 р.

02.02.2024. 8 клас. Працюємо дистанційно.

Поняття про мову гіпертекстової розмітки (HTML)

Матеріали до уроку

Посилання на створені вебресурси

Завдання уроку (робота з комп’ютером / смартфоном / планшетом)

  1. Дослідіть розмітку готових вебсторінок
    • знайдіть інтернет-сторінку з новою для блогу тематичної інформацією, що містить зображення (бажано з підписом); скопіюйте сторінку разом з зображенням (зображеннями),
    • додайте до блогу нову публікацію або сторінку, вставте скопійоване у п.1
    • нижнім рядком сторінки (допису) блогу додайте назву сторінки-джерела, до якої гіперпосиланням докріпіть відповідний URL,
    • перейдіть з візуального режиму блогу (Створення листів / Режим верстки) до режиму Перегляд HTML, розгляньте текст у вікні редактора,
    • відкрийте з Класу шаблон до уроку; випишіть до першого стовпця таблиці шаблону теги, які найчастіше зустрічаються на сторінці,
    • з допомогою довідкових матеріалів визначте та запишіть до таблиці їхнє призначення (використайте другий стовпець таблиці шаблону),
    • перевірте себе: у таблицю мають бути виписані мінімум 8 різних тегів, якщо на сторінці, яку ви додали до блогу, різніх тегів менше, додайте до блогу інформацію з іншого джерела,
    • структуруйте HTML-код допису блогу, виділіть окремі контейнери <...>...</...> в окремі абзаци,
    • зверніть увагу на зображення з підписом; в перейдіть до HTML-режиму та з’ясуйте, якими HTML-тегами це забезпечується; запишіть відповідь у шаблоні,
    • по завершенню роботи здайте документ у Класі.
  2. Додайте 2-3 нових елементи до блогу в режимі HTML (процитуйте допис Instagram, вбудуйте презентацію або зображення з Диску тощо).

Немає коментарів:

Дописати коментар