понеділок, 12 лютого 2024 р.

13.02.2024. 5 клас. Працюємо дистанційно.

Починаємо вивчати нову тему

Алгоритми та програми

  • 26 уроків;
  • 3 тематичні оцінювання: 05.03, 09.04, 14.05;
  • 3 практикуми:
    • "Робота з різними середовищами описання і виконання алгоритмів",
    • "Лінійні алгоритми та цикли в Scratch",
    • "Алгоритми з циклами та розгалуженнями в Scratch".

На уроці

Алгоритми. Роль алгоритмів в житті людини.
Команди. Способи подання команд.
Виконавці команд. Система команд виконавця.

  1. Що є алгоритм? Навіщо він потрібний?
  2. Які властивості має алгоритм?
  3. Что таке команда? В які способи можна подавати команди?
  4. Хто такий виконавець?
  5. Що таке система команд виконавця?
  6. Що таке середовище виконавця?
  7. Як пов’язані між собою виконавець, середовище виконавця та система команд виконавця?

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку

Шаблон для роботи: збережіть (на пристрої бо у власних Документах) та відкрийте. Працюючи з матеріалами уроку, заповніть шаблон.

  1. Доберіть у цьому визначенні інші слова та запишіть визначення через них у своєму документі:
    Алгоритм – послідовність чітких та зрозумілих виконавцю вказівок здійснити ряд дій для досягнення визначеної мети.
  2. Розподіліть у своєму документі, хто (або що) з наведеного може бути виконавцем:
    пішоход, водій, письмовий стіл, квітка, робот, вулиця, учень, олівець.
  3. Відновіть алгоритм: зіграйте в один з варіантів інтерактивної гри та додайте до свого документа скриншот фінального вікна вправи:
  4. Управляйте виконавцем в одному з варіантів, дайте відповіді на питання про нього у власному документі, додайте туди ж скриншоти УСІХ виконаних рівнів:
  5. Збережіть документ здайте його через Клас.

Додаткове завдання (за бажанням)

Розв’яжіть одну з вправ на логіку, заскриньте отриманий розв’язок. Відповідь також подайте через Клас:

Порада: перед тем, як натиснути ОК у вправах, скопіюйте текст завдання до будь-якої програми для роботи з текстами.

Немає коментарів:

Дописати коментар