вівторок, 16 січня 2024 р.

17.01.2024. 7 клас. Працюємо дистанційно.

Повторюємо: команди введення та виведення у Python.
Працюємо з онлайн-IDE ReplIt (альтернативно – EduBlocks)

Для ReplIt – введіть команди до поля програми (main.py), запустіть код на виконання, щоб отримати результат роботи у вікні консолі Run:

Змінні. Вказівка присвоювання.
Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними.

Матеріали та ресурси уроку

Короткий конспект

  • змінна в Python – посилання на дані в пам’яті комп’ютера.
  • вказівка присвоювання: "=" (знак "дорівнює")
  • приклади:
    • присвоювання значень змінним
    • множинне присвоювання значень змінним – одночасне визначення значень кількох змінних за допомогою однієї вказівки присвоювання – має вигляд
      <перелік змінних через кому>= <перелік значень через кому>
    • присвоювання змінним значень, які запитуються у користувача

Завдання уроку
(підручник, стор. 108, №№ 1-3 – разом, 4-5 – самостійно

  1. Є n білочок та m горішків, які потрібно розділити порівну між білочками ( значення n та m вводить користувач, причому m>n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться нерозділеними?
  2. Учні 7 класу спілкувалися у соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка – y дописів, а кожен з решти учнів – по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? Значення x, y, z та n вводить користувач.
  3. Петрик заробив за місяць на рекламі в YouTube x грн (значення x вводить користувач), Михась – 80% від того, що заробив Петрик, а Сашко – 90% від того, що заробив Михась. Скільки грошей заробив за місяць на рекламі в YouTube Сашко?
  4. Цуценятко Чакі важить 1,5 кг, а цуценятко Черрі – 2,5 кг. З’їдаючи одну котлету, кожне цуценятко набирає у вазі 100 г. Через скільки днів Чакі наздожене Черрі, якщо Чакі з’їдає за день x котлет, а Черрі – y котлет (значення x та y вводить користувач)? Як мають співвідноситися x та y, щоб задача мала розв’язок?
  5. Із пункту A в напрямку пункту B виїхав велосипедист, а через годину з пункту B йому назустріч виїхав мотоцикліст. Через x годин після виїзду мотоцикліста вони зустрілися. Знайдіть відстань між пунктами A і B, якщо велосипедист рухався зі швидкістю y км/год, а мотоцикліст – зі швидкістю z км/год. Дійсні значення x, y, z вводить користувач.

Для роботи використайте середовище Repl.It.
Надайте проєктам назви за датою уроку та номерами завдань, наприклад 17_01_2024_1.
Щоб виконувати кожний наступний проєкт на базі попереднього, використайте опцію Fork та надайте проєкту наступну назву (див., як це зробити).

Посилання на проєкти подайте як відповідь на завдання у Класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар