вівторок, 30 січня 2024 р.

31.01.2024. 7 клас. Працюємо дистанційно.

Створення лінійних програм.

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку (практикум)

В середовищі онлайн-IDE Repl.It розробіть та виконайте 2 програми для розв’язання задач (самостійно оберіть з наведених нижче).
Відповіддю на завдання мають бути посилання на проєкти або текстовий документ, що містить коди розв’язків (в разі роботи без комп’ютера або мобільного пристрою).

Задача 1 (6 балів).

У квадратній кімнаті з стороною A метрів та висотою B метрів є вікно та двері розмірами C на D та M на N метрів відповідно.
Обчислити площу поверхні, яку треба обклеїти шпалерами без малюнку. Необхідністю суміщення смуг шпалер знехтувати.

Задача 2 (6 балів)

У клієнта банку є певна сума у гривнях.
Розрахувати скільки доларів або скільки євро може придбати клієнт сьогодні на цю суму, якщо курс валют дорівнює USD та EUR відповідно. У програмі суму клієнта та курс валют запитати з клавіатури. Кількість валюти визначити у цілих значеннях.

Задача 3 (6 балів).

Ледачий студент Пітер сів перекладати невідомі йому слова зі давньогрецької мови, щоб написати відповіді на домашнє завдання, та просидів за столом 2 години.
З них він X хвилин чухав у потилиці, Y хвилин шукав у столі гумку, щоб стерти в словнику карикатуру на одногрупника Джека, яку малював перед цим Z хвилин. Решту часу він все ж таки займався перекладом.
Скільки слів переклав Пітер, якщо на кожне слово у нього витрачалося W хвилин?
Числа X, Y, Z, W запитати з клавіатури.

Додаткове (домашнє) завдання:
з підручників Інформатика-5 (с. 194-198) та Інформатика-6 (с. 100-108) пригадайте, з якими розгалуженнями в програмах ви працювали у Scratch.

Немає коментарів:

Дописати коментар