Використання кривих у векторних зображеннях.
Практикум “Створення векторних зображень”.
Матеріали та ресурси уроку
- підручники
- Інформатика 6 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2023), с. 102-104
- Інформатика 6 клас, авт. Бондаренко О.О. та ін. (2023), с. 36-39
- Інформатика 6 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2019) , с. 29-31, 33-38
- Інформатика 6 клас Морзе Н., Барна О. (2019), с.30-33
- відео
- "Створення малюнків з кривих та ламаних. Яблуко" (малювання у Draw)
- "Малювання в векторному графічному редакторі. Використання кривої Безьє" (малювання у Inkscape)
- онлайн-середовище Scratch
Завдання уроку
- частина 1 (тренувальні малювання)
використовуючи змінення вузлів з кривими Безьє, намалюйте яблуко за зразком, наведеним у завданні "Працюємо з кривими Безьє у векторному графічному редакторі" - частина 2 (практикум, завдання з обов’язковою оцінкою)
намалюйте один з малюнків з завдання практикуму
Збережіть малюнки як файли зображень в двох форматах: векторному (SVG) та растровому (PNG).
Надішліть на оцінювання через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар