понеділок, 23 вересня 2024 р.

24.09.2024. 6 клас.

Програми для опрацювання векторних зображень. Створення, редагування і форматування векторних зображень.
Шари, їхнє використання в векторних графічних редакторах.
Додавання тексту до векторних зображень та його форматування.

Пригадайте:

  • що є базовим елементом растрової графіки? який вигляд це має? (чи можна малювати фігурами? що відбувається з щойно намальованою фігурою після того, як з неї прибирається виділення?)
  • що є базовим елементом векторної графіки? який вигляд це має?
  • як особливості створення растрових і векторних малюнків пов’язані зі способом їхнього отримання?

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку

Робота з комп’ютером / мобільним пристроєм: виконуємо або прості, або багатошаровий малюнок

  • прості малюнки у векторному редакторі Scratch / PowerPoint / Draw / Google Малюнки
    • створіть три малюнки з наведених у документі (обирайте варіанти на власний розсуд, але не більше, ніж по одному малюнку з кожного рядка документа (документ можна відкрити в окремій вкладці), кожний малюнок розташовуйте на окремому образі / слайді / сторінці (крім Google Малюнків, там доведеться отримати три окремі документи);
    • наприкінці малювання згрупуйте усі елементи кожного з малюнків;
    • збережіть згруповані малюнки у форматі JPG / JPEG / PNG з назвами Малюнок 1 , Малюнок 2 та Малюнок 3;
    • назвіть сам документ, в якому малювали, назвою Малюнки та отримайте на нього посилання;
  • багатошарові зображення (з цієї частини достатньо виконати одне зображення з запропонованих, зберегти в одному з зазначених у завданні вище форматів))

Робота без пристрою

Використовуючи підручник, створіть опорний конспект про інструменти одного з векторних графічних редакторів з запропонованих на уроці:

  • схематично подайте інтерфейс редактора;
  • зазначте основні інструменти та їхнє призначення;
  • запишіть основні прийоми при роботі з малюнками

Немає коментарів:

Дописати коментар