Програми для опрацювання векторних зображень. Створення, редагування і форматування векторних зображень.
Шари, їхнє використання в векторних графічних редакторах.
Додавання тексту до векторних зображень та його форматування.
Пригадайте:
- що є базовим елементом растрової графіки? який вигляд це має? (чи можна малювати фігурами? що відбувається з щойно намальованою фігурою після того, як з неї прибирається виділення?)
- що є базовим елементом векторної графіки? який вигляд це має?
- як особливості створення растрових і векторних малюнків пов’язані зі способом їхнього отримання?
Матеріали та ресурси уроку
- презентація для обговорення
- інструкції
- Створення малюнку об’єднання та злиттям фігур
- Як малювати лінії та довільні фігури у PowerPoint
- Графічний редактор середовища Scratch
відеоогляд від ДистОсвіти - Google Малюнки. Основні інструменти для малювання
- Створення векторних графічних зображень в редакторі Krita (підручник, стор. 98-102)
- Векторна графіка. Графічний редактор Inkscape (підручник, стор. 26-35)
Завдання уроку
Робота з комп’ютером / мобільним пристроєм: виконуємо або прості, або багатошаровий малюнок
- прості малюнки у векторному редакторі Scratch / PowerPoint / Draw / Google Малюнки
- створіть три малюнки з наведених у документі (обирайте варіанти на власний розсуд, але не більше, ніж по одному малюнку з кожного рядка документа (документ можна відкрити в окремій вкладці), кожний малюнок розташовуйте на окремому образі / слайді / сторінці (крім Google Малюнків, там доведеться отримати три окремі документи);
- наприкінці малювання згрупуйте усі елементи кожного з малюнків;
- збережіть згруповані малюнки у форматі JPG / JPEG / PNG з назвами Малюнок 1 , Малюнок 2 та Малюнок 3;
- назвіть сам документ, в якому малювали, назвою Малюнки та отримайте на нього посилання;
- багатошарові зображення (з цієї частини достатньо виконати одне зображення з запропонованих, зберегти в одному з зазначених у завданні вище форматів))
Робота без пристрою
Використовуючи підручник, створіть опорний конспект про інструменти одного з векторних графічних редакторів з запропонованих на уроці:
- схематично подайте інтерфейс редактора;
- зазначте основні інструменти та їхнє призначення;
- запишіть основні прийоми при роботі з малюнками
Немає коментарів:
Дописати коментар