середа, 25 вересня 2024 р.

26.09.2024. 9 клас.

Принципи стиснення даних. Види стиснення. Резервне копіювання даних.
Стиснення та архівування даних: програми-архіватори, типи архівних файлів. Операції над архівами.

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку
(виконайте в текстовому файлі або від руки)

  1. побудуйте схему понять
    • перегляньте відео та прочитайте запропоновані сторінки підручників
    • випишіть поняття з теми, які помітили під час перегляду матеріалів
    • побудуйте схему з цих понять
  2. експериментально перевірте твердження з відеоуроку про поступове погіршення якості зображень формату JPG після багаторазових збережень
    • використайте файл зображення зі сторінки ДистОсвіти або довільний інший файл формату JPG, усі спроби зберігайте до однієї папки
    • при кожному Зберегти як... додавайте номер спроби до імені файлу
    • зробіть висновок за результатами перевірки
  3. експериментально перевірте, чи можна пересилати месенджерами зображення без втрати якості
    • надішліть / отримайте файли, працюючи вдвох
    • зберігайте ці файли до тієї ж папки
    • зробіть висновки за результатами пересилання
  4. оберіть для папки, до якої зберігались результати, вид подання Таблиця, зробіть скриншот цієї папки
  5. докріпіть результати (схему / висновки та скриншот) до відповіді у Класі

Як передбачається оцінити успіх у виконанні завдання:

  • з підручників та відеоуроку виписані больше половини понять теми – 1 бал,
    виписані усі або майже усі поняття – ще 1 бал,
  • побудовано схему взаємозв’язків понять – 1 бал,
    схема є достовірною, зв’язки подано правильно – ще 1 бал,
    схема є повною – ще 1 бал,
  • є скриншот папки с JPG-файлами – 1 бал,
    скриншот поданий у відображенні таблицею – ще 1 бал,
    на скриншоті є вихідний JPG-файл – ще 1 бал,
  • на скриншоті подані 2-3 збережених версії вихідного файлу з завдання 2 – 1 бал,
    показані 5-7 збережених версії вихідного файлу – ще 1 бал,
    розміри останніх збережених версій майже не різняться – ще 1 бал,
    зроблено висновки – ще 1 бал,
  • на скриншоті є JPG-файл, надісланий месеснджером (вайбер / телеграм) – 1 бал,
    зроблено висновок – ще 1 бал.

Практикум "Архівування та розархівування даних"

Немає коментарів:

Дописати коментар