понеділок, 14 жовтня 2024 р.

15.10.2024. 6 клас.

Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Матеріали та ресурси уроку

Практикум “Створення програми, у якій об’єкти «реагують» на події”.

Пригадайте: щоб проєкти зберігались автоматично та їх можна було показати за посиланням, зареєструйтеся в Scratch онлайн з допомогою дорослих або самостійно.
Усі проєкти цього року мають бути доступними за посиланням.

Розробіть один або два з запропонованих проєктів за власним вибором.
Якщо робота ведеться зі смартфону, замість другого з проєктів можна, як звичайно, надати скриншот, зроблений під час роботи з першим.

  1. Кіт-пішохід.
    ("вага" проєкту – 6 балів)
    Виконайте послідовно дії, подані через відео далі, щоб отримати проєкт, в якому кіт йде сценою після натискання на зелений сигнал світлофора та зупиняється на червоний
    Перейменуйте стандартний спрайт на "Кіт".
    Спочатку зробіть так, щоб Кіт ходив сценою праворуч-ліворуч, відбиваючись від краю. Використайте в коді довільну подію для початку руху. Використайте образи, щоб створити ефект ходіння та блок "чекати", щоб Кіт йшов, а не біг.
    Додайте в проєкт ще один спрайт – зелений сигнал – за допомогою спрайту Button1. Перейменуйте його на "Зелений".
    В коді спрайту використайте початок за натисканням та блок "оповістити" – Нове повідомлення. Назвіть це повідомлення "Йди!".
    В коді спрайту Кіт змініть початок виконання на "коли я отримую" – Йди!.
    Дублюйте спрайт Зелений. Перейменуйте копію на Червоний. Змініть образ спрайту Червоний відповідно до його назви. Розташуйте спрайти так, як подано на відео.
    В коді спрайту Червоний в блоці "оповістити" знову оберіть Нове повідомлення й назвіть його "Стій!".
    В коді спрайту Кіт додайте другий скрипт, початок виконання якого "коли я отримую" – Стій!. Додайте новому скрипту команду "зупинити" – Інші скрипти цього спрайту.
  2. Автобус
    ("вага" проєкту – 8 балів)
    Переглядайте ролик. Зупиняйте його на паузу, як зручно, щоб виконувати проєкт за автором.
  3. Малюнок за запитом
    ("вага" проєкту – 12 балів)
    Попрацюйте з готовим проєктом, щоб з’ясувати, який результат потрібно отримати.

    Створіть аналогічний проєкт самостійно.

Отримайте посилання на завершені проєкти (Поділитись / Опублікувати в залежності від перекладу у браузері) та здайте їх через Клас.

Немає коментарів:

Дописати коментар