Розгалуження в алгоритмах, форми розгалуження. Блоки розгалуження у Scratch.
Проєкти з розгалуженнями в Scratch.
Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо самостійно зробити це не вдається, попросіть допомоги у реєстрації в проєкті.
Ресурси уроку
- підручники:
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 222-225
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. , с. 172-177
- середовище Scratch онлайн
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
- презентація "Алгоритми з розгалуженням" (переглянути в окремій вкладці)
Отже: до алгоритму з розгалуженням входить умова, від виконання чи невиконання якої залежать подальші дії за тією чи іншою послідовністю команд.
Завдання уроку
Авторизуйтесь у Scratch онлайн. Оберіть та виконайте по одному проєкту у кожному рядку (якщо працюєте зі смартфону, намагайтесь обирати проєкти, не пов’язані з керуванням стрілками).
Задача 1.1. "Кіт та Бус".
|
Задача 1.2. "Посадка на Марс".
|
Задача 2.1. "Білети до лунапарку". Продавець вираховує та повідомляє вартість квитків до лунапарку за умови, що один окремий квиток коштує 120 грн; якщо купується щонайменше 5 квитків – надається знижка в 10% від сплаченої суми; а за покупку від 10 квитків передбачається знижка 20%.
|
Задача 2.2. "Пройти лабіринт". Гравець веде кульку через лабіринт до будинку, керуючи стрілками "вліво" / "вправо" / "вгору" / "вниз". Якщо кулька торкнеться стінок лабіринту, вона повертається на початкову позицію, якщо торкнеться будинку – гра завершується. При цьому гравець отримує повідомлення, а кулька змінює колір.
|
Отримайте посилання на проєкти та здайте їх через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар