Віконні проєкти для створення графічних зображень.
Складання проєктів для створення графічних зображень.
Матеріали та ресурси уроку
- підручник Інформатика 7 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2024), с. 109-112;
- середовища програмування
- ЄPython – середовище Python, що не потребує авторизації
- EduBlocks – блочне середовище для роботи анонімно чи авторизовано
- CodeHS – середовище, що потребує реєстрації та авторизації, дозволяє створювати програми різними мовами програмування;
- опорний конспект "Графічні побудови Tkinter"
- відео до уроку (Оксана Пасічник, "ДистОсвіта")
Завдання уроку
- Перегляньте матеріали: сторінки підручника, конспект та відео до уроку.
- Спробуйте експериментувати: у середовищі ЄPython створіть кілька тренувальних побудов, щоб розібратися.
- Виконайте більш складні графічні побудови за одним з варіантів таким чином, щоб в отриманому малюнку були наявними всі наведені в конспекті графічні примітиви з різними параметрами та кольорові рішення.
- Зробіть скриншот вашого проєкту та збережіть його як файл PY.
- Здайте обидва файли (скрин та код) через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар