Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів та розв’язання практичних завдань.
Матеріали та ресурси уроку
- підручники
- Інформатика 6 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2023), с.12-19;
- Інформатика 6 клас, авт. Бондаренко О.О. та ін. (2023), с.175-180;
- презентація уроку, частина 3 (дивитись в окремій вкладці)
Завдання уроку
Виконайте альтернативно один з двох варіантів
- завдання 1
- поверніться через Клас до роботи попереднього уроку;
- знову зверніться до шаблону, оберіть і виконайте два завдання з нього, з якими ви ще не працювали, при цьому результати подайте у документі, який розпочато 29.04.2025 (якщо він є), або у власній копії;
- як висновок напишіть анотацію про можливості та ризики використання сучасної технології – генеративного штучного інтелекту;
- завдання 2
- з відеороликів інтерактивної презентації або інших інтернет-джерел дізнайтесь про технології "розумний дім" / "робототехніка" / "віртуальна, доповнена та змішана реальність";
- оберіть одну з цих технологій та складіть анотацію про неї (можливості, ризики, перспективи);
- доповніть документ посиланнями на джерела інформації.
Додатково: поради "Як написати анотацію про сучасну технологію"
- зазначте технологію, про яку йдеться (наприклад, розумний дім, робототехніка, віртуальна реальність, штучний інтелект);
- опишіть 1–2 можливості цієї технології (що вона дозволяє робити? чим може бути корисна?);
- опишіть 1–2 ризики або недоліки (що може бути небезпечним або незручним?);
- наведіть яскравий або типовий приклад, де цю технологію вже використовують або можна використати;
- зробіть короткий висновок: чи варто цю технологію використовувати? чому так або ні?
- запишіть джерела, на яких базуються ці висновки про технологію (назва відео або посилання на сайти).
Здайте документ, який ви склали, через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар