Практикум з використання інформаційних технологій
(за темами ІІ семестру "Об’єкти мультимедіа", "Комп’ютерна анімація", "Алгоритми та програми")
Матеріали та ресурси уроку
- до теми "Об’єкти мультимедіа"
- Clipchamp Create Video Maker (як працювати в редакторі – довідка Microsoft, відеокоментар, довідка ClipChamp)
- Canva
- до теми "Комп’ютерна анімація"
- Wick Editor
- підручник Інформатика 7 клас, авт. Морзе Н.В. та ін. (2024), с.189-198
- відео
- до теми "Алгоритми та програми"
- середовища програмування
- ЄPython – середовище Python, що не потребує авторизації
- EduBlocks – блочне середовище для роботи анонімно чи авторизовано
- CodeHS – середовище, що потребує реєстрації та авторизації, дозволяє створювати програми різними мовами програмування;
- опорний конспект "Графічні побудови Tkinter"
- відео до уроку (Оксана Пасічник, "ДистОсвіта")
Завдання практикуму
Пропонована робота – в парах.
Створити покрокову відеоінструкцію (у двох варіантах), у якій ви пояснюєте, як поетапно намалювати об'єкт — одного з монстриків — у середовищі ЄPython.
- Підготовка
- оберіть одного з монстриків;
- подумки поділіть його малювання на 3–4 логічні частини:
- створення вікна (канва проєкту);
- малювання тулуба;
- очі, рот, руки, ноги, роги тощо;
- завершальні штрихи.
- Створення коду
- у ЄPython розпочніть проєкт;
- поступово додавайте кожну частину коду;
- робіть скриншоти після кожного етапу (код + результат);
- завантажте на пристрій результат роботи – файл формату PY.
- Створення покрокової інструкції у Wick Editor (див. детальніші вказівки, як створити інтерактивну кнопку в редакторі Wick)
- створіть кадри з кожним етапом;
- додайте скриншоти до кожного кадру;
- додайте та запрограмуйте кнопку “Далі” між етапами;
- перехід з кнопки "Далі" на останньому кадрі зробіть на перший кадр;
- збережіть файл у форматі WICK та експортуйте проєкт зі збереженням інтерактивності у файл HTML.
- Створення покрокового відеоопису
- додайте ті самі скриншоти у відео;
- передбачте "титульний" кадр;
- накладіть на кадри відповідні титри, наприклад, “Створення вікна”, “Малювання тулуба” тощо;
- додайте музику або озвучку;
- збережіть файл в форматі MP4 або відвантажте на YouTube.
- Перевірте себе: ви маєте здати
- файл формату PY, що відмальовує обраного монстрика;
- інтерактивну анімацію про малювання монстрика в форматах WICK та HTML;
- файл відео (MP4 або youtube-посилання) про покрокове малювання.
- Додайте до роботи приватний коментар з відповідями на питання:
- у чому різниця між інструкціями?
- яка зрозуміліша для новачка? чому?
- коли краще використовувати Wick Editor, а коли Clipchamp?
- Здайте роботу через Клас.
Якщо ви працюєте вдвох, ви можете використовувати спільну папку, що міститиме усі файли, які потрібні для роботи (скриншоти, код проєкту, результати). В такому випадку кожному з вас достатньо подати через Клас посилання на перегляд цієї папки (див. приклад такої папки без файлу PY).
Немає коментарів:
Дописати коментар