Проєкти з циклами та розгалуженнями в Scratch.
Практикум "Алгоритми з циклами та розгалуженнями в Scratch".
Матеріали та ресурси уроку
- підручники:
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 222-227
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. , с. 174-177
- середовище Scratch онлайн
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо самостійно зробити це не вдається, попросіть дорослих допомогти зареєструватися та підтвердити реєстрацію в проєкті.
Завдання практикуму
Увага! Оберіть для виконання тільки дві з наведених задач.
Задача 1. "Світлофор".
Розгляньте роботу готового проєкту. Використайте команди руху та вигляду, умовні блоки, датчики торкання до кольору і координат курсора миші, щоб його реалізувати. Використайте картинку світлофора (за бажанням можна дібрати власне зображення без напівтонів та кольорових переходів).
Задача 2. "Вгадай число".
Розгляньте роботу готового проєкту: поспілкуйтеся з роботом, який задумав число. Спробуйте вгадати число, яке він задумав.
Використайте заготовку проєкту, додайте до неї більше спілкування, щоб робот поводив себе так, як на зразку.
Задача 3. "Червона квітка".
Складіть проєкт, в якому спрайт Червона квіточка буде рости в лісі, поки не досягне висоти нижньої гілки дерева, як це відбувається на відео. У проєкті можна використати зображення з папки.
Задача 4. "Кіт, метелик і хмара".
Виконайте проєкт, у якому поведінка персонажів відповідає відеофрагменту:
Зверніть увагу на деталі:
- Рудий Кіт починає рух після клацання по ньому, далі безперервно з деякою швидкістю ходить сценою з боку в бік, відбиваючись від краю;
- метелик також починає рух після клацання по ньому, потім безперервно літає сценою з боку в бік, відбиваючись від краю, зі швидкістю, трохи більшою за швидкість кота;
- поведінка хмари також активується клацанням мишки; далі хмара збільшується, коли до неї торкається метелик, і зменшується, коли саме торкається краю сцени.
Додайте до проєкту фон сцени за власним вибором.
Завершіть оформлення сторінок проєктів: вкажіть назви, опис (що передбачається робити / як використовувати проєкт / як керувати виконавцем тощо). Збережіть проєкти та отримайте на них посилання.
Здайте роботи через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар