вівторок, 5 березня 2024 р.

06.03.2024. 7 клас. Працюємо дистанційно

Практикум.
Розв’язання навчальних і життєвих задач з використанням лінійних та розгалужених програм.

Ресурси до уроку

  • середовище програмування Repl.It (авторизація через Google-акаунт);
  • альтернативне середовище програмування CodeHS.

Завдання

Оберіть дві задачі з першої групи або одну – з другої. Складіть програми для розв’язання обраних задач (задачі). Використайте запропоновані схематичні моделі для розв’язання задач другої групи, якщо вам це зручно.

Подайте програми проєктами / кодами у середовищі програмування. Посилання на проєкти здайте через Клас.

Група задач 1

  1. Ледачий студент Пітер сів перекладати невідомі йому слова зі давньогрецької мови, щоб написати відповіді на домашнє завдання, та просидів за столом 2 години.
    З них він X хвилин чухав у потилиці, Y хвилин шукав у столі гумку, щоб стерти в словнику карикатуру на одногрупника Джека, яку малював перед цим Z хвилин. Решту часу він все ж таки займався перекладом.
    Скільки слів переклав Пітер, якщо на кожне слово у нього витрачалося W хвилин?
    Числа X, Y, Z, W запитати з клавіатури.
  2. Із пункту A в напрямку пункту B виїхав велосипедист, а через годину з пункту B йому назустріч виїхав мотоцикліст. Через x годин після виїзду мотоцикліста вони зустрілися. Знайдіть відстань між пунктами A і B, якщо велосипедист рухався зі швидкістю y км/год, а мотоцикліст – зі швидкістю z км/год.
    Дійсні значення x, y, z вводить користувач.
  3. Введені три числа. Визначити: скільки з них співпадають? Якщо три – сповістити "всі числа рівні", якщо два – "два числа рівні", інакше "усі числа різні".
  4. За введеною температурою води визначити її агрегатний стан (лід / рідина / газ)

Группа задач 2

  1. Відомі кількість поверхів у багатоквартирному будинку та кількість квартир на поверсі. Визначити за номером квартири її розташування (під'їзд, поверх). (модель задачі)
  2. На одному маленькому квадратному безлюдному острові зі стороною А метрів висадилися К потерпілих від корабельної аварії Робінзонів. Чи не порушені їхні права на житло, якщо на кожного Робінзона має припадати не менше В квадратних метрів острова? На скільки Робінзонів ще вистачить місця на острові, якщо поблизу станеться нова корабельна аварія? (модель задачі)
  3. Чебурашка вирішив купити килими, щоб застелити кімнату, де він жив разом із Геною. Розмірами їхньої прямокутної кімнати виявилися цілі числа a і b. Коли Чебурашка запитав у магазині, яких розмірів є квадратні килими у продажу, продавець назвав йому ціле число с. Скільки килимів треба придбати Чебурашці, щоб накрити максимальну площу кімнати? Килими не можна накладати та підгинати. Передбачити ситуацію, коли розміри килима перевищують розмір кімнати. (модель задачі)
  4. Жили-були дід і баба, і був у них город прямокутної форми. Довжина городу становила А метрів, а ширина - B метрів. Якось дід посварився з бабцею і вирішив поділити город. Тепер у діда квадратний город зі стороною С м, відрізаний від краю, а решта городу дісталася бабці. Визначити, чи не залишилася бабця обдуреною і якої форми город вона отримала - прямокутної, квадратної чи багатокутної? (модель задачі)
  5. Як порахувати капібар? Написати програму, яка за введеним числом виведе фразу:
    • 1 капібара (також для усіх багатозначних чисел з останньою цифрою "1"),
    • 2-4 капібари (також для усіх багатозначних чисел з останньою цифрою "2", "3", "4"),
    • 11-14 капібар (також для усіх багатозначних чисел з останньою цифрою "5", "6", "7","8", "9"),
    • кратно 10 – капібар.

Немає коментарів:

Дописати коментар