понеділок, 11 березня 2024 р.

12.03.2024. 5 клас. Працюємо дистанційно

Середовище створення та виконання проєктів Scratch.
Об’єкти середовища Scratch, змінення їхніх властивостей.

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку

  1. Робота з готовим проєктом
    • розгляньте екран гри
    • запустіть гру прапорцем
    • керуйте кареткою, щоб відбивати кульку, що летить
    • зробіть скриншот гри
    • зупиніть игру
    • додайте скриншот до відповіді на завдання у Классі
  2. Змінення готового проєкту
    • зареєструйтеся та авторизуйтеся в Scratch (за потреби використайте відеоінструкцію)
    • відкрийте проєкт "Прогулянка пустелею" (якщо проєкт не відкрився в онлайн-середовищі одразу, то збережіть його до пристрою, а потім відкрийте онлайн-середовище та завантажте туди проєкт)
    • керуйте виконавцем, щоб дізнатися його можливості (якщо ви працюєте з ПК)
    • розгляньте тексти скриптів, щоб з’ясувати, як має працювати проєкт (якщо неможливо керувати виконавцем, бо робота відбувається зі смартфону)
    • спробуйте змінити проєкт:
      • зробіть копію (ремікс) проєкту, щоб отримати можливість зберігати зміни у власному акаунті,
      • знайдіть в Інтернеті інший малюнок галявини для сцени та використайте його замість наявного,
      • додайте до проєкту ще один спрайт, який має два образи, що імітують рух,
      • визначте для спрайтів менші розміри, щоб під час руху вони не заважали один одному,
      • скопіюйте (пошукайте, як це зробити) скрипти першого виконавця другому, налаштуйте нові скрипти під нового виконавця (зверніть увагу на змінення образів),
      • задайте новому спрайту рух, що не залежить від першого (наприклад, кнопками "вгору" та "вниз"),
      • пограйте в отриманий проєкт;
    • збережіть проєкт, опублікуйте його та отримайте посилання;
    • додайте посилання до завдання у Класі;
  3. Здайте роботу (один скриншот та одне посилання) через Клас.

Немає коментарів:

Дописати коментар