неділя, 24 березня 2024 р.

26.03.2024. 5 клас. Працюємо дистанційно.

Лінійні алгоритми в середовищі Scratch.
Складання та налагодження лінійних програм в Scratch.

Нагадування: щоб проєкти зберігалися та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо у вас не виходить зареєструватися, запитайте консультацію або попросіть дорослих допомогти зареєструватись у цьому онлайн-проекті.

Ресурси уроку

Завдання уроку

1. М’ячик

на базі заготовки укладіть програму для спрайта з використанням руху та змінення образів, збережіть проєкт в онлайн-середовищі (не забудьте перед початком роботи зробити ремікс проєкта-заготовки, щоб внесені зміни збереглися)

2. Образи та тло
виконайте роботу, при цьому самостійно оберіть тло (сцени) для проєктів

  • "півонія"
    створіть проєкт з квіткою, що поступово зростає, використовуючи заготовку з зображенням квітки

    поради до роботи:
    • зробіть ремікс заготовки;
    • розгляньте "розкиданий" проєкт;
    • зверніть увагу на початковий розмір квітки;
    • подумайте, як можна змінювати розміри об’єктів;
    • прослідкуйте, як це відбувається на відео;
    • зберіть елементи проєкту так, як це найбільше схоже на відео;
    • передивіться отримане рішення, порівняйте з завданням;
    • збережіть проєкт в онлайн-середовищі;
  • "повітряна кулька"
    повітряна кулька змінює колір, віддаляється і зникає

    поради до роботи:
    • працюйте з новим проєктом;
    • видаліть спрайт Рудого кота і додайте з бібліотеки інший спрайт за допомогою кнопки в тому ж розділі;
    • працюйте з образами та розмірами кульки;
    • збережіть проєкт в онлайн-середовищі.

Опублікуйте проєкти та отримайте до кожного з них посилання.

Здайте посилання у Класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар