Розв’язання навчальних і життєвих задач з використанням алгоритмів з поєднанням різних структур. Застосування засобів програмування для побудови моделей.
Ресурси та матеріали уроку
- середовище програмування
- підручник Інформатика 5 клас, авт. Бондаренко О.О., стр.160-185
- короткий конспект по Turtle
- для тих, хто бажає дізнатись більше: "Програмування на Python (ДистОсвіта). Узори"
Завдання уроку
Виконайте побудови з модулем Turtle (Черепашка)
- Базова побудова (4 бали)
- відкрийте середовище Repl.It, створіть новий проєкт;
- послідовно скопіюйте з документа фрагменти готового коду до проєкту, перевірте його працездатність;
- експерименти з кодом
увага! попередньо зробіть копію проєкту для експерименту - внесіть зміни до коду, щоб Черепашка малювала різнокольоровий смайл (по 1,5 бали за кожний кольоровий елемент: контур смайла, заповнення смайла, колір очей, колір посмішки)
- змініть контур посмішки на перевернуту дугу або рівну лінію (2 бали), при цьому зверніть увагу на координату початку малювання посмішки та напрям руху Черепашки
- Отримайте посилання на обидва проєкти (монохромний та кольоровий), здайте їх через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар