понеділок, 1 квітня 2024 р.

02.04.2024. 6 клас. Працюємо дистанційно.

Поняття та види моделей. Інформаційні моделі. Математичні моделі.
Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент.
Добір даних для перевірки гіпотез.

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку

  • Зробіть власну копію шаблону для роботи.
  • Оберіть одну з задач для розгляду під час уроку та візьміть участь в її розв’язанні.
    • Малюк може з’їсти банку варення за A годин, а Карлсон – за B годин. За який час вони з’їдять її разом?
    • Дачники планують одноденний піший похід для збору лікарських рослин поблизу свєї домівки. На яку найбільшу відстань від неї можна їм віддалятися, якщо вони планують витратити на похід не більше, ніж А годин, йти пішки та зробити лише один привал?
    • Колись давно в Індії один мудрець вигадав гру в шахи та одного дня показав її своєму правителю. Правителю гра настільки сподобалася, що він погодився виконати будь-яке прохання мудреця. Мудрець же попросив у правителя лише декілька зернинок, але на кожну шахову клітинку. На першу мали покласти одну зернинку, на другу — дві, на третю — 4, на п’яту 8, і надалі збільшувати кожен раз кількість зернят вдвічі… Правитель зрадів, що мудрець попросив настільки мало і сказав йому за тиждень забрати своє зерно. Чи багато попросив мудрець у правителя?
    • За комп’ютерною моделлю виготовлення коробки з аркуша цупкого паперу квадратної форми з’ясуйте: за якої висоти коробки її об’єм буде найбільшим?
  • Оберіть іншу задачу на власний розсуд, використайте відповідний аркуш шаблону для побудови моделі, побудуйте та перевірте гіпотезу розв’язання, подайте розв’язок задачі через потрібні формули та значення.
  • Видаліть з шаблону аркуші, які ви не редагували та подайте роботу на оцінювання через Клас.

Немає коментарів:

Дописати коментар