понеділок, 1 квітня 2024 р.

02.04.2024. 5 клас. Працюємо дистанційно.

Алгоритми з повтореннями. Цикли в програмах Scratch.
Цикли з лічильником в Scratch.

Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було б показати учителю – зареєструйтесь у Scratch онлайн.
Якщо це не виходить зробити самостійно, запитай допомоги у дорослих, щоб зареєструватися у цьому онлайн-проєкті.

Ресурси уроку

Питання: який з сюжетів попереднього уроку можна доповнити, якщо просто повторювати ті самі дії? як долго можна їх повторювати?

Завдання уроку

Завдання 1. Замок у пустелі

Використайте папку з зображеннями, щоб створити анимацію замка в пустелі вдень та вночі (дивіться відео).
Зверніть увагу на команди Наступне тло і Наступний образ.

Завдання 2. М’яч

Знайдіть в колекції спрайт і створіть для нього чотири образи, как показано на малюнку. Побудуйте алгоритм поведінки спрайта, как подано на схемі.

Доберіть сцену для проєкту. Переконайтесь, що поведінка спрайта відповідає першому відео.

Змініть алгоритм для спрайта так, щоб його поведінка відповідала другому відео.

Завдання 3. Інструмент "Олівець"

Увімкніть інструмент Олівець, щоб додати можливість малювання.
Зберіть та спробуйте запустити скрипт, наведений на малюнку

Спробуйте намалювати чотирикутник, шестикутник, восьмикутник. Збережіть один зі змінених варіантів проєкту.

Опублікуйте проєкти та здайте їх посиланнями через Клас.

Додаткове завдання (за бажанням): перегляньте відео про малювання у Scratch, спробуйте виконати запропоновані там проєкти.

Немає коментарів:

Дописати коментар