середу, 10 квітня 2024 р.

11.04.2024. 9 клас. Працюємо дистанційно.

Поняття складності алгоритмів. Часова та ємнісна складність алгоритмів.
Ефективні методи для опрацювання великих наборів даних.

Ресурси та матеріали уроку

Завдання уроку: бесіда з ChatGPT

  • Прочитайте блоки питань, що пропонуються для дослідження. Визначте один з блоків, з’ясувати який вам найбільш цікаво.
  • Перегляньте зазначені сторінки підручників, спробуйте знайти там відомості щодо обраних на попередньому кроці питань.
  • Якщо у підручнику інформації недостатньо або вона загалом відсутня, застосуйте інтернет-пошук, щоб дізнатись дещо про обрану проблему.
  • Перейдіть до ресурсу OpenAI, авторизуйтесь через google-акаунт, розпочніть новий чат.
  • Це важливо: ви маєте розуміти те, про що ви пишете. Тому пишіть ChatGPT, що його відповіді мають бути стислими та зрозумілими учню 9 класу, не мають містити спеціальних та складних термінів. 
  • Почніть обговорення з питань, які вам найбільш зрозумілі з тих, що стосуються обраної теми у документі вище.

    Поступово з’ясовуйте більше, ставлячи наступні питання (як з документа, так і власні) з теми, яку ви обрали:
    • Складність алгоритмів
    • Оптимізація алгоритмів
    • Вибір алгоритмів та технологій
    • Четверта промислова революція
  • Спробуйте знайти протиріччя між тим, що пише чат, та інформацією, яку ви дізнались з підручника або інтернет-пошуком. Запитайте його про ці протиріччя.
  • В результаті вашої бесіди має бути укладений невеликий (5-7 речень) підсумок щодо теми обговорення. Попросіть ChatGPT сформулювати такий підсумок.
  • Оцініть, наскільки важливим для вас є те, що написав ChatGPT. Якщо є сумніви, зробіть йому зауваження і ще раз попросіть підвести підсумок.

Отримайте та надайте посилання на вашу бесіду через Клас. Протягом бесіди або наприкінці зробіть скриншот, який демонструє вашу авторизацію через власний акаунт при бесіді. Додайте цей скриншот до звіту у Класі також.

Немає коментарів:

Дописати коментар