Проєкти з циклами та розгалуженнями в Scratch.
Практикум "Алгоритми з циклами та розгалуженнями в Scratch".
Ресурси уроку
- підручники:
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 222-227
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. , с. 174-177
- середовище Scratch онлайн
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо самостійно зробити це не вдається, попросіть дорослих допомогти зареєструватися та підтвердити реєстрацію в проєкті.
Завдання уроку
Увага! Не обов'язково виконувати всі три завдання уроку:
- виконайте проєкт з розв’язком задачі 1 (9 балів) АБО задачі 2 (12 балів); додайте до посилання скриншот цього проєкту під час роботи з ним, щоб звітувати про роботу на уроці зі смартфону;
- складіть проєкти з розв'язком задачі 1 (5 балів) ТА задачі 2 (8 балів), щоб отримати повну оцінку за урок при роботі з комп'ютером;
- розробіть тільки проєкт із розв'язком задачі 3, щоб отримати повну оцінку за урок (цей проєкт передбачає поєднання в одне ціле кількох вже відомих рішень із попередніх завдань).
Задача 1. "Червона квітка".
Складіть проєкт, в якому спрайт Червона квіточка буде рости в лісі, поки не досягне висоти нижньої гілки дерева, як це відбувається на відео. У проєкті можна використати зображення з папки.
Задача 2. "Кіт, метелик і хмара".
Виконайте проєкт, у якому поведінка персонажів відповідає відеофрагменту:
- Рудий Кіт починає рух після клацання по ньому, далі безперервно з деякою швидкістю ходить сценою з боку в бік, відбиваючись від краю;
- метелик також починає рух після клацання по ньому, потім безперервно літає сценою з боку в бік, відбиваючись від краю, зі швидкістю, трохи більшою за швидкість кота;
- поведінка хмари також активується клацанням мишки; далі хмара збільшується, коли до неї торкається метелик, і зменшується, коли саме торкається краю сцени.
Задача 3. "Чи вмієте ви рахувати?"
Попрацюйте з готовим проєктом: розв'яжіть п'ять прикладів на додавання натуральних чисел, які запропонує Gobo. Він перевірить усі обчислення та оцінить навички усного додавання.
У цьому проєкті:
- Gobo пропонує п'ять однотипних прикладів, називаючи умову і щоразу чекаючи на відповідь;
- у прикладах на додавання використовуються випадкові натуральні числа з діапазону від 1 до 99;
- отримуючи відповіді, Gobo перевіряє правильність рішення та підраховує кількість правильних відповідей;
- отримавши всі відповіді, Gobo робить висновки:
- якщо всі відповіді правильні, він вітає того, хто рахував;
- якщо правильно вказано лише 3-4 відповіді, він пропонує подумати та надалі рахувати уважніше;
- якщо дано лише 1-2 правильні відповіді або правильних відповідей немає зовсім, він жахається таким результатам і каже, що небезпечно так погано вміти рахувати;
- у разі, якщо були допущені помилки, Gobo обов'язково вказує, скільки їх.
За бажанням, додайте у проєкт тло (місце), в якому перебуває Gobo.
Щоб звітувати про роботу:
- збережіть проєкт(и) та отримайте на них / на нього посилання;
- здайте роботу / роботи через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар