вівторок, 18 лютого 2025 р.

19.02.2025. 8 клас.

Тема

Алгоритми і програми

  • 28 уроків
  • 6 робіт з обов’язковою оцінкою
  • 3 тематичні оцінювання

На уроці

Сучасні мови програмування.
Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів.
Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом.

Матеріали та ресурси:

Завдання для роботи с ПК або мобільним пристроєм

  1. Перейти до середовища ЄPython.
  2. Розглянути інтерфейс середовища.
  3. Відкрити в окремій вкладці сторінку-завдання, зробити собі копію.
  4. Скопіювати до проєкту в ЄPython текст з сторінки-завдання.
  5. Запустити проєкт на виконання, розглянути отримані результати, порівняти з скриншотом: визначити, як елементи коду впливають на вікно проєкту.
  6. Змінити код таким чином, щоб в результаті виконання отримати вікно з іншими параметрами (див. для довідки конспекти до уроку):
    • вікно синього кольору розмірами 600 на 600,
    • у назві вікна вказано назву школи,
    • мітку-напис з зеленим кольором тексту та жовтим фоном нанесено на відстані 100 вниз и 100 вправо від верхнього лівого кута вікна; шрифт тексту мітки – Times, розмір 20, ширина мітки 10, текст мітки "Hello!"
    • розміри кнопки на формі 30 на 2, текст кнопки – дата уроку, колір кнопки – #40E0D0, колір тексту кнопки – #FF00FF, кнопка розташована під міткою
    • однорядкове текстове поле шириною 15 з білим фоном, яке дозволяє вводити текст шрифтом Arial 20 пт малинового кольору.
  7. Протестувати виконання нового коду, додати скриншот результату до свого документа.
  8. Зберегти файл з назвою task_1.py на власному пристрої.
  9. Прикріпити до відповіді в Класі файл проєкту та файл-копію завдання зі скриншотом.
  10. Здати роботу в Класі.

Завдання для роботи без пристрою

  1. Розглянути приклад з завдання та наведений там же скриншот.
  2. Спираючись на конспекти до уроку та підручники виконати пункт 6 "машинного" завдання, записавши код на аркуші або у текстовому редакторі мобільного пристрою.
  3. Зберегти та здати код у Класі. 

Самостійно
переглянути наведені сторінки підручників та порівняти їхній зміст.

Немає коментарів:

Дописати коментар