Моделі. Типи моделей. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей.
Розв’язування задач засобами табличного процесора.
Матеріали та ресурси уроку
- підручники
- Інформатика 7 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2020), с. 64-67, 69-73;
- Інформатика 7 клас, авт.Морзе Н., Барна О. (2020), с. 159-162, 169-170;
- Інформатика 7 клас, авт. Бондаренко О. О. та ін. (2020), с. 146-148, 150-152;
- плакат-візуалізація
- приклади реалізації математичної моделі (задачі на рух річкою, те ж у анімованій презентації для завантаження)
Завдання уроку
Оберіть одну з задач для роботи на уроці. Складіть електронну таблицю, що дозволить провести необхідні розрахунки та отримати відповіді на питання задачі.
Задача 1.
Скільки вийде заощадити, якщо замінити звичайні лампи розжарювання у вашому будинку / квартирі на економічні з еквівалентною потужністю?
Врахуйте різницю у ціні лампочок, ціну 1 кВт*год електроенергії, середній час включення лампочок у зимовий час доби – 8 годин.
Скористайтесь інтернет-пошуком, щоб знайти потрібні лампи у продажі та з’ясувати їхню ціну.
Включіть до електронної таблиці необхідні для розрахунків формули, щоб її можна було використати для лампочок різної ціни та потужності.
Задача 2.
Скільки коштуватиме пофарбування стін класної кімнати 6х8х3 м різними видами фарби? Порівняйте кілька видів фарби для стін або однакову фарбу, але у різних пакуваннях (меншого об’єму / середнього / більшого). Скористайтесь інтернет-пошуком, щоб знайти потрібні фарби у продажі та з’ясувати їхню ціну, об’єм, витрати на одиницю площі.
Передбачте можливість фарбувати стіни у кілька шарів.
Задача 3.
Дізнайтесь: як залежить площа прямокутника від співвідношення сторін?
Розгляньтети різні випадки прямокутників з однаковим периметром.
Самостійне завдання за власним вибором (виконайте вдома)
- розв’яжіть іншу з задач уроку: побудуйте її модель в електронній таблиці, проведіть необхідні обчислення;
- укладіть задачу, аналогічну поданим на уроці, запропонуйте модель для її розв’язання.
Немає коментарів:
Дописати коментар