вівторок, 23 січня 2024 р.

24.01.2024. 7 клас. Працюємо дистанційно.

Створення лінійних програм

Повторення:

  • вказівка введення даних з клавіатури + вказівка присвоювання
    A=input("Введіть значення змінної A ")
    J=int(input(
    "Введіть значення цілої змінної J ")
    L=float(input(
    "Введіть значення дробової змінної L ")
  • вказівка виведення даних на екран
    print("L=",L,"J=",J,"A=",A)

Матеріали та ресурси уроку

Завдання уроку

Продовжуємо працювати над задачами

  1. Є n білочок та m горішків, які потрібно розділити порівну між білочками ( значення n та m вводить користувач, причому m>n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться нерозділеними?
  2. Учні 7 класу спілкувалися у соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка – y дописів, а кожен з решти учнів – по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? Значення x, y, z та n вводить користувач.
  3. Петрик заробив за місяць на рекламі в YouTube x грн (значення x вводить користувач), Михась – 80% від того, що заробив Петрик, а Сашко – 90% від того, що заробив Михась. Скільки грошей заробив за місяць на рекламі в YouTube Сашко?
  4. Цуценятко Чакі важить 1,5 кг, а цуценятко Черрі – 2,5 кг. З’їдаючи одну котлету, кожне цуценятко набирає у вазі 100 г.
    Через скільки днів Чакі наздожене Черрі, якщо Чакі з’їдає за день x котлет, а Черрі – y котлет (значення x та y вводить користувач)?
    Як мають співвідноситися x та y, щоб задача мала розв’язок?
  5. Із пункту A в напрямку пункту B виїхав велосипедист, а через годину з пункту B йому назустріч виїхав мотоцикліст. Через x годин після виїзду мотоцикліста вони зустрілися. Знайдіть відстань між пунктами A і B, якщо велосипедист рухався зі швидкістю y км/год, а мотоцикліст – зі швидкістю z км/год.
    Дійсні значення x, y, z вводить користувач.
  6. У кіоску продається N найменувань періодичних видань, серед яких M – різні газети, інше журнали.
    Складіть програму, яка підрахує, який відсоток періодичних видань, що продаються в кіоску, складають журнали, і виведе це число на екран.
  7. З тераріуму в зоопарку втекли X гадюк, Y кобр та Z гюрз. Довжина однієї гадюки – 1 метр, кобри – 1 метр 30 см, гюрзи – 1 метр 15 см.
    Складіть програму, яка підрахує та виведе на екран, скільки метрів отруйних змій, що розповзлися містом, назвуть у новинах репортери місцевого телеканалу.
  8. У царівни Несміяни кругле обличчя, радіус якого дорівнює R.
    Визначте довжину сторони такого квадратного дзеркала, щоб, коли Несміяна милується собою, її відображення могло розміститися в дзеркалі.
  9. Модниця Катруся, взявши ножиці до рук, змоделювала собі з маминого капелюшка радіуса R капелюшок нового фасону – з квадратними полями.
    Якою має бути сторона A квадратної коробки для нового капелюшка?
    Для розрахунку можна використовувати співвідношення
    A=D/1.41, де A – сторона квадрата, а D – діагональ (відстань між протилежними вершинами квадрата).

Середовище для роботи: Repl.It (авторизована)

Самостійне завдання: виконайте принаймні дві задачі в середовищі Repl.It

Немає коментарів:

Дописати коментар