Створення лінійних програм.
Матеріали та ресурси уроку
- підручник Інформатика 7 клас, авт. Коршунова О., Завадський І. (2020), стор. 98-110
- практикум з програмування мовою Python (ресурс для самостійної роботи)
- середовище для роботи: Repl.It (авторизація через Google)
Завдання уроку (практикум)
В середовищі онлайн-IDE Repl.It розробіть та виконайте 2 програми для розв’язання задач (самостійно оберіть з наведених нижче).
Відповіддю на завдання мають бути посилання на проєкти або текстовий документ, що містить коди розв’язків (в разі роботи без комп’ютера або мобільного пристрою).
Задача 1 (6 балів).
У квадратній кімнаті з стороною A метрів та висотою B метрів є вікно та двері розмірами C на D та M на N метрів відповідно.
Обчислити площу поверхні, яку треба обклеїти шпалерами без малюнку. Необхідністю суміщення смуг шпалер знехтувати.
Задача 2 (6 балів)
У клієнта банку є певна сума у гривнях.
Розрахувати скільки доларів або скільки євро може придбати клієнт сьогодні на цю суму, якщо курс валют дорівнює USD та EUR відповідно. У програмі суму клієнта та курс валют запитати з клавіатури. Кількість валюти визначити у цілих значеннях.
Задача 3 (6 балів).
Ледачий студент Пітер сів перекладати невідомі йому слова зі давньогрецької мови, щоб написати відповіді на домашнє завдання, та просидів за столом 2 години.
З них він X хвилин чухав у потилиці, Y хвилин шукав у столі гумку, щоб стерти в словнику карикатуру на одногрупника Джека, яку малював перед цим Z хвилин. Решту часу він все ж таки займався перекладом.
Скільки слів переклав Пітер, якщо на кожне слово у нього витрачалося W хвилин?
Числа X, Y, Z, W запитати з клавіатури.
Додаткове (домашнє) завдання:
з підручників Інформатика-5 (с. 194-198) та Інформатика-6 (с. 100-108) пригадайте, з якими розгалуженнями в програмах ви працювали у Scratch.
Немає коментарів:
Дописати коментар