Проєкти для комп'ютерного експерименту. Перевірка гіпотез.
Практикум “Складання консольних проєктів”.
Матеріали та ресурси уроку
- підручник Інформатика 7 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2024), с. 82-85;
- середовища програмування
Завдання уроку
- Перегляньте запропоновані сторінки підручника, з’ясуйте, у чому полягає підтвердження або спростування гіпотез за допомогою простих програм.
- Зробіть власну копію шаблону завдання з перевірки гіпотез. Скористайтеся наведеними там кодами, доповніть їх та підтвердіть або спростуйте принаймні дві з висунутих у документі гіпотез. Заповніть відповідні рядки таблиці (пропуски у коді, власні тестові приклади, висновки), а рядки з гіпотезами, що ви не перевіряли, видаліть.
- Розробіть проєкт до однієї з наступних задач (завдання з підручника, с. 89):
- створіть математичну модель і проєкт, який визначає найменше з п’яти нерівних дійсних чисел;
- створіть математичну модель і проєкт, який визначає найменше і найбільше з шести нерівних дійсних чисел;
- відомо, що з трьох відрізків можна побудувати трикутник, якщо довжина більшого з цих відрізків менша, ніж сума довжин двох інших; створіть математичну модель і проєкт для визначення, чи можна з даних трьох відрізків побудувати трикутник;
- банк пропонує вкладнику два види депозитів: 15 % прибутку за рік і 7 % прибутку за півроку; в обох випадках після завершення терміну нарахований прибуток додається до вкладу; створіть математичну модель і проєкт для порівняння прибутку за 2 роки за цими депозитами, якщо на обидва покласти одну й ту саму суму грошей.
- Як результат виконання п. 2 отримайте файл формату DOCX, після виконання п.3 отримайте файл формату PY.
- Здайте файли DOCX та PY як відповідь на завдання уроку через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар