Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо самостійно зробити це не вдається, запитайте допомоги щодо реєстрації в проєкті.
Ресурси уроку
- підручники:
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 218-222
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. , с. 172-173
- середовище Scratch онлайн
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
Завдання уроку
- обговорюємо теорію: візьміть участь у доповненні документа "Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання."
- працюємо зі Scratchем: розробіть проєкти за завданнями
- "Замок вдень та вночі" (папка з зображеннями)
змініть попередній проєкт або створіть новий так, щоб денний / нічний "режими" перемикались, якщо натиснути клавішу "пропуск" на клавіатурі - "Літачок у хмаринці" (зображення літачка знайдіть за запитом "літачок PNG" або використайте цей літачок з сайту KingPNG)
виконайте проєкт, в якому літачок літає від краю до краю сцени, але зникає, потрапляючи до хмари; оберіть самостійно керування режимом польоту (переміщується постійно або на певну відстань за один запуск проєкту)
Здайте завдання через Клас.
Додаткове завдання для тих, хто бажає спробувати більше
Створіть проєкт, в якому Спрайт (довільний, на власний смак) підходить до певної пори року та промовляє її назву (екран цього проєкту може бути таким). Зображення до 4 сезонів можна завантажити з папки. Керування спрайтом передбачити за допомогою стрілок (вліво, вправо, вверх, вниз).
Немає коментарів:
Дописати коментар