Програми для опрацювання растрових зображень. Створення, редагування і форматування растрових зображень.
Шари, їхнє використання в растрових графічних редакторах.
Матеріали та ресурси уроку
- підручники
- Інформатика 6 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2023), с. 89-96 (графічний редактор Krita)
- Інформатика 6 клас, авт. Бондаренко О.О. та ін. (2023), с. 10-25 (графічний редактор GIMP)
- інтерактивна презентація "Комп’ютерна графіка"
- довідкові матеріали та ресурси
- Графічний редактор середовища Scratch
- Krita. Підручник користувача
- Безкоштовний графічний редактор Paint.NET. Уроки
- завантаження програм
- графічний редактор середовища Scratch Online
Завдання уроку
В растровому графічному редакторі виконай роботу-практикум "Створення растрового зображення", дотримуючись вказівок інструкції.
Зверни увагу, що інструкція розрахована на використання Paint – стандартного графічного редактора ОС Windows. Проте при роботі з мобільного пристрою пропонується використати растровий графічний редактор середовища Scratch Online.
Здай роботу – отриманий малюнок або його скриншот – через Клас.
Самостійне завдання до наступного уроку
- Розглянь можливість встановлення (з дозволу дорослих) на домашній пристрій одного з запропонованих безкоштовних редакторів. Дай відповідь на опитування у Класі після з’ясування цього питання.
- Розглянь малюнки, які пропонуються для малювання у графічних редакторах, спробуй уявити, з використанням яких прийомів та інструментів можна їх зробити:
Немає коментарів:
Дописати коментар