Властивості та методи основних компонентів програми з графічним інтерфейсом.
Розроблення графічного інтерфейсу програми з використанням різних функціональних елементів.
Матеріали та ресурси:
- підручники
- Інформатика 8 клас, авт. Ривкінд Й.Я. (2021), стр. 148-169
- Інформатика 8 клас, авт. Морзе Н. (2021), стр. 140-146
- Інформатика 8 клас, авт. Бондаренко О. О (2021), стр. 166-172
- Інформатика 8 клас, авт. Коршунова О. (2021), стр. 63-68
- Інформатика 8 клас, авт.Казанцева О.(2021), стр. 209-216
- середовища програмування
- Repl.It (авторизація з Google), мова програмування Python, модуль Tkinter
- альтернативне онлайн-середовище програмування CodeHS
- довідкові матеріали
- GUI Help/Tkinter book
- опорний конспект "Tkinter: дуже короткий конспект"
- конспект "Проєкти з вікнами у прикладах (Tkinter)"
Завдання уроку для роботи с ПК або мобільним пристроєм
- Створіть новий проєкт Tkinter.
- З використанням конспектів до уроку, складіть код, який відмалює вікно з такими властивостями:
- головне вікно програми "Головне вікно" кольору "cyan" з розмірами 400 на 200,
- мітку / напис шириною 15 з текстом "Мітка-опис" шрифтом "Times", 20, з кольором літер "blue", лівий верхній кут якої визначається координатами x=50, y=50,
- мітку / напис "Підпис текстового поля" шириною 30 з тими ж кольором та сімейством шрифта, але розмірами літер 10 та параметрами розташування column=0, row=2,
- однорядкове текстове поле шириною 15, шрифтом "Times", 10, кольором літер "darkgreen", кольором фона 'white' та параметрами розташування column=1, row=2,
- кнопку з підписом "Виконати", фоном '#40E0D0', кольором літер "#FF00FF", шириною 10, висотою 2; параметри розташування кнопки x=100,y=100.
- Переконайтесь у працездатності коду, запустивши проєкт.
- Після промальовування впишіть до текстового поля довільний текст, щоб перевірити правильність його параметрів; на цьому кроці вікно буде мати приблизно такий вигляд:
- Скопіюйте код до файлу текстового процесора, додайте туди ж скриншот отриманого вікна або подайте проєкт посиланням.
- Здайте роботу через Клас.
Завдання для роботи без техніки
Використайте конспекти уроку та напишіть код для виконання проєкту, описаного у п.2 попереднього списку. Сдайте написаний код через Клас.
Самостійне завдання
уважно розгляньте конспекти, перегляньте додаткове джерело (там же).
Немає коментарів:
Дописати коментар