Починаємо вивчати нову тему
Алгоритми та програми
- 26 уроків;
- 3 тематичні оцінювання: 05.03, 09.04, 14.05;
- 3 практикуми:
- "Робота з різними середовищами описання і виконання алгоритмів",
- "Лінійні алгоритми та цикли в Scratch",
- "Алгоритми з циклами та розгалуженнями в Scratch".
На уроці
Алгоритми. Роль алгоритмів в житті людини.
Команди. Способи подання команд.
Виконавці команд. Система команд виконавця.
- Що є алгоритм? Навіщо він потрібний?
- Які властивості має алгоритм?
- Что таке команда? В які способи можна подавати команди?
- Хто такий виконавець?
- Що таке система команд виконавця?
- Що таке середовище виконавця?
- Як пов’язані між собою виконавець, середовище виконавця та система команд виконавця?
Матеріали та ресурси уроку
- підручники
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (с. 180-181, 176-179)
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. (с. 148-149)
- Інформатика 5 клас, авт. Бондаренко О.О. та ін. (с.123-130)
- інтерактивна презентація, частина 1 (стор. 2-9)
Завдання уроку
Шаблон для роботи: збережіть (на пристрої бо у власних Документах) та відкрийте. Працюючи з матеріалами уроку, заповніть шаблон.
- Доберіть у цьому визначенні інші слова та запишіть визначення через них у своєму документі:
Алгоритм – послідовність чітких та зрозумілих виконавцю вказівок здійснити ряд дій для досягнення визначеної мети. - Розподіліть у своєму документі, хто (або що) з наведеного може бути виконавцем:
пішоход, водій, письмовий стіл, квітка, робот, вулиця, учень, олівець. - Відновіть алгоритм: зіграйте в один з варіантів інтерактивної гри та додайте до свого документа скриншот фінального вікна вправи:
- Управляйте виконавцем в одному з варіантів, дайте відповіді на питання про нього у власному документі, додайте туди ж скриншоти УСІХ виконаних рівнів:
- Збережіть документ здайте його через Клас.
Додаткове завдання (за бажанням)
Розв’яжіть одну з вправ на логіку, заскриньте отриманий розв’язок. Відповідь також подайте через Клас:
Порада: перед тем, як натиснути ОК у вправах, скопіюйте текст завдання до будь-якої програми для роботи з текстами.
Немає коментарів:
Дописати коментар