Середовище створення та виконання проєктів Scratch.
Об’єкти середовища Scratch, змінення їхніх властивостей.
Матеріали та ресурси уроку
- підручники
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (с. 189-195)
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. (с. 155-158)
- середовище Scratch
- Scratch онлайн
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
- інструкція "Реєстрація в Scratch"
Завдання уроку
- Робота з готовим проєктом
- розгляньте екран гри
- запустіть гру прапорцем
- керуйте кареткою, щоб відбивати кульку, що летить
- зробіть скриншот гри
- зупиніть игру
- додайте скриншот до відповіді на завдання у Классі
- Змінення готового проєкту
- зареєструйтеся та авторизуйтеся в Scratch (за потреби використайте відеоінструкцію)
- відкрийте проєкт "Прогулянка пустелею" (якщо проєкт не відкрився в онлайн-середовищі одразу, то збережіть його до пристрою, а потім відкрийте онлайн-середовище та завантажте туди проєкт)
- керуйте виконавцем, щоб дізнатися його можливості (якщо ви працюєте з ПК)
- розгляньте тексти скриптів, щоб з’ясувати, як має працювати проєкт (якщо неможливо керувати виконавцем, бо робота відбувається зі смартфону)
- спробуйте змінити проєкт:
- зробіть копію (ремікс) проєкту, щоб отримати можливість зберігати зміни у власному акаунті,
- знайдіть в Інтернеті інший малюнок галявини для сцени та використайте його замість наявного,
- додайте до проєкту ще один спрайт, який має два образи, що імітують рух,
- визначте для спрайтів менші розміри, щоб під час руху вони не заважали один одному,
- скопіюйте (пошукайте, як це зробити) скрипти першого виконавця другому, налаштуйте нові скрипти під нового виконавця (зверніть увагу на змінення образів),
- задайте новому спрайту рух, що не залежить від першого (наприклад, кнопками "вгору" та "вниз"),
- пограйте в отриманий проєкт;
- збережіть проєкт, опублікуйте його та отримайте посилання;
- додайте посилання до завдання у Класі;
- Здайте роботу (один скриншот та одне посилання) через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар