Лінійні алгоритми в середовищі Scratch.
Складання та налагодження лінійних програм в Scratch.
Нагадування: щоб проєкти зберігалися та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо у вас не виходить зареєструватися, запитайте консультацію або попросіть дорослих допомогти зареєструватись у цьому онлайн-проекті.
Ресурси уроку
- середовище Scratch онлайн
- підручники
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. , с. 189-194, 199-207
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін., с. 155-165
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
Завдання уроку
1. М’ячик
на базі заготовки укладіть програму для спрайта з використанням руху та змінення образів, збережіть проєкт в онлайн-середовищі (не забудьте перед початком роботи зробити ремікс проєкта-заготовки, щоб внесені зміни збереглися)
2. Образи та тло
виконайте роботу, при цьому самостійно оберіть тло (сцени) для проєктів
- "півонія"
створіть проєкт з квіткою, що поступово зростає, використовуючи заготовку з зображенням квітки
поради до роботи: - зробіть ремікс заготовки;
- розгляньте "розкиданий" проєкт;
- зверніть увагу на початковий розмір квітки;
- подумайте, як можна змінювати розміри об’єктів;
- прослідкуйте, як це відбувається на відео;
- зберіть елементи проєкту так, як це найбільше схоже на відео;
- передивіться отримане рішення, порівняйте з завданням;
- збережіть проєкт в онлайн-середовищі;
- "повітряна кулька"
повітряна кулька змінює колір, віддаляється і зникає
поради до роботи: - працюйте з новим проєктом;
- видаліть спрайт Рудого кота і додайте з бібліотеки інший спрайт за допомогою кнопки в тому ж розділі;
- працюйте з образами та розмірами кульки;
- збережіть проєкт в онлайн-середовищі.
Опублікуйте проєкти та отримайте до кожного з них посилання.
Здайте посилання у Класі.
Немає коментарів:
Дописати коментар