понеділок, 10 березня 2025 р.

11.03.2025. 7 клас

Повторюємо: команди введення та виведення у Python.
Працюємо з навчальною онлайн-IDE ЄPython (альтернативно – EduBlocks)

Введіть команди до поля програми (mycode.py), запустіть код на виконання, щоб отримати результат роботи у вікні консолі:

Змінні, типи змінних. Команда присвоювання.
Консольні проєкти з простими арифметичними обчисленнями.
Команди введення та виведення.
Складання лінійних алгоритмів і проєктів.

Матеріали та ресурси уроку

Короткий конспект

  • поняття
    • змінна в Python – посилання на дані в пам’яті комп’ютера.
    • вказівка присвоювання: "=" (знак "дорівнює")
  • приклади:
    • присвоювання значень змінним
    • множинне присвоювання значень змінним – одночасне визначення значень кількох змінних за допомогою однієї вказівки присвоювання – має вигляд
      <перелік змінних через кому>= <перелік значень через кому>
    • присвоювання змінним значень, які запитуються у користувача

Завдання уроку
Виконуйте послідовно стільки, скільки в змозі зробити (бажано, не менше 5 проєктів)

  1. Є n білочок та m горішків, які потрібно розділити порівну між білочками ( значення n та m вводить користувач, причому m>n). По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишиться нерозділеними?
  2. Учні 7 класу спілкувалися у соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка – y дописів, а кожен з решти учнів – по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? Значення x, y, z та n вводить користувач.
  3. Петрик заробив за місяць на рекламі в YouTube x грн (значення x вводить користувач), Михась – 80% від того, що заробив Петрик, а Сашко – 90% від того, що заробив Михась. Скільки грошей заробив за місяць на рекламі в YouTube Сашко?
  4. Цуценятко Чакі важить 1,5 кг, а цуценятко Черрі – 2,5 кг. З’їдаючи одну котлету, кожне цуценятко набирає у вазі 100 г. Через скільки днів Чакі наздожене Черрі, якщо Чакі з’їдає за день x котлет, а Черрі – y котлет (значення x та y вводить користувач)? Як мають співвідноситися x та y, щоб задача мала розв’язок?
  5. Із пункту A в напрямку пункту B виїхав велосипедист, а через годину з пункту B йому назустріч виїхав мотоцикліст. Через x годин після виїзду мотоцикліста вони зустрілися. Знайдіть відстань між пунктами A і B, якщо велосипедист рухався зі швидкістю y км/год, а мотоцикліст – зі швидкістю z км/год. Дійсні значення x, y, z вводить користувач.
  6. У кіоску продається N найменувань періодичних видань, серед яких M – різні газети, інше журнали.
    Складіть програму, яка підрахує, який відсоток періодичних видань, що продаються в кіоску, складають журнали, і виведе це число на екран.
  7. З тераріуму в зоопарку втекли X гадюк, Y кобр та Z гюрз.
    Складіть програму, яка підрахує та виведе на екран, скільки метрів отруйних змій, що розповзлися містом, назвуть у новинах репортери місцевого телеканалу.
  8. У царівни Несміяни кругле обличчя, радіус якого дорівнює R.
    Визначте довжину сторони такого квадратного дзеркала, щоб, коли Несміяна майже впритул милується собою, її відображення могло розміститися в дзеркалі.
  9. Модниця Катруся, взявши ножиці до рук, змоделювала собі з маминого капелюшка радіуса R капелюшок нового фасону – з квадратними полями.
    Якою має бути сторона A квадратної коробки для нового капелюшка?
    Для розрахунку можна використовувати співвідношення A=D/1.41, де A – сторона квадрата, а D – діагональ (відстань між протилежними вершинами квадрата).

Для роботи використайте середовище ЄPython.
Надайте проєктам назви за датою уроку та номерами завдань, наприклад 17_01_2024_1 та збережіть кожний з них в окремому файлі типу PY.

Файли проєктів подайте як відповідь на завдання у Класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар