Повторення: побудова та використання діаграм (з уроку від 24.10.2024)
- підручники
- Інформатика 9 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2022), с. 147-157 (види діаграм, об’єкти діаграм та їхні властивості, послідовність побудови),
- Інформатика 9 клас, авт. Бондаренко О. О. та ін. (2022), с. 116-118 (види діаграм, послідовність побудови, стисло),
- Інформатика 9 клас, авт.Морзе Н.В., Барна О.В. (2022), с. 80-95 (види діаграм, особливості читання та побудови, зокрема, у Libre Office Calc),
- Інформатика 9 клас, авт. Коршунова О.В., Завадський І.О. та ін. (2022), с. 106, 108-112 (послідовність побудови діаграм різних видів, підходи до вибору виду діаграми в залежності від потрібної візуалізації),
- Інформатика 9 клас, авт. Казанцева О., Стеценко І. (2022), с. 82-92 (поняття, типи, елементи діаграм, створення і форматування діаграм);
- відео (побудова діаграм у різних програмних середовищах)
- Діаграма і графік в Екселі. Як створити і відформатувати (докладно)
- Створення діаграми в Excel (стисло)
- Міні-діаграми або Sparklines (спарклайни) в Microsoft Excel
- Побудова простих діаграм в Google Таблицях
- Створення й налаштування діаграм в таблицях Google
- Види діаграм в google таблицях. Створення діаграми в таблицях google
- Діаграми в електронних таблицях Google (версія для смартфону)
- Побудова діаграми в Google таблицях на телефоні
- Створення графіка в Google таблицях на смартфоні
Урок 1
Принципи доречного вибору типу діаграми відповідно до мети подання набору даних.
Робота з підручниками:
- прочитайте / проаналізуйте описи побудови діаграм, пропоновані різними авторами
- зверніть увагу на обгрунтування вибору типів діаграм для візуалізації певних даних.
Урок 2
Практикум "Побудова та інтерпретація діаграм різних типів".
Працюйте через Google Клас з шаблоном електронної таблиці
- Зробіть власну копію шаблону.
- Перегляньте таблиці, подані на аркушах з зеленими ярликами. Оберіть три з шести таблиць та побудуйте за їхніми даними три різні за типами діаграми (уважно доберіть тип, виходячи з того, як має бути інтерпретована певна діаграма).
- Видаліть ті з аркушів з зеленими ярликами, за якими не було виконано побудов.
- Виконайте завдання на аркуші з синім ярликом (Читання діаграм): оберіть та виділіть кольором клітинки з твердженнями, які відповідають діаграмам над ними.
- Виконайте завдання на аркуші з червоним ярликом (Перетворення діаграм):
- Оберіть одну з діаграм, після чого
- відновіть таблицю, за якою побудовано цю діаграму (іншомовну діаграму можна перекласти українською);
- побудуйте за власною таблицею діаграму іншого доречного типу;
- залиште на аркуші лише ті дані, з якими ви працювали, а зайві елементи видаліть.
- Здайте завдання через Клас.
Успіх в роботі передбачається оцінити наступним чином (передбачено 2 надлишкові бали):
- кожна з побудованих на "зелених" аркушах діаграм різних типів – по 2 бали за побудову (до 6 балів разом);
- читання діаграм на "синьому" аркуші – по 1 балу за діаграму;
- перетворення діаграми на "червоному" аркуші – 4 бали;
- видалення зайвих аркушів та елементів – 1 бал.
Немає коментарів:
Дописати коментар