Вкладені структури в алгоритмах з циклами з передумовою.
Алгоритми і програми з вкладеними циклами і розгалуженнями.
Матеріали та ресурси уроку
- середовище програмування Scratch
- підручник Інформатика 6 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. (2023), с. 199-207
- презентація "Вкладені алгоримічні структури"
Завдання уроку
Оберіть та виконайте два з трьох запропонованих проєктів, якщо працюєте з повнофункціонального браузера, або один – якщо робота відбувається зі смартфону (замість другого проєкту надайте скриншот під час авторизованої роботи над першим на смартфоні).
Проєкт "Спіральні візерунки V#2"
- Відкрийте та розгляньте вихідний проєкт
- Зробіть ремікс проєкту у власному акаунті Scratch.
- Змініть проєкт таким чином, щоб після запуску було можливим:
- обирати форму багатокутника, що лежить в основі спіралі та у середині кожної сторони (від трикутника до восьмикутника),
- обмежувати найбільшу довжину сторони спіралі,
- ставити щільність спіралі,
- вибирати, малювати різнокольорову або одноколірну спіраль,
- зупиняти малювання, якщо лінія підійде ближче 5 одиниць до меж сцени.
- Збережіть проєкт, поділіться ним (за посиланням) через Клас.
Показники прогресу у виконанні проєкту: виконання кожної вимоги з п. 3 – 4 бали.
Проєкт 2. "Відбиття"
Прогрес у виконанні при роботі з браузером ПК – 8 балів, при роботі зі смартфоном – 12 балів (результат – посилання на проєкт).
Виконуйте роботу за відеоінструкцією
Проєкт 3. "Кавовий автомат"
При роботі з довільного пристрою прогрес у виконанні – 12 балів (результат – посилання на проєкт). Можна використати зображення з папки.
Додатково: порахуйте та зазначте коментарем у Класі кількість вкладених структур у скриптах для усіх виконаних проєктів.
Немає коментарів:
Дописати коментар