понеділок, 25 листопада 2024 р.

28.11.2024. 9 клас.

Урок 1

Комплексне практичне завдання “Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора”

Послідовність дій

  1. Завантажте та / або відкрийте файл-шаблон.
  2. На аркуші "хімія" заповніть порожні білі клітинки таблиці даними з Періодичної системи та виконайте розрахунки значень характеристик для наведених хімічних сполук в клітинках, позначених сірим кольором.
  3. На аркуші "фізика" розв’яжіть задачу з використанням запропонованого шаблону.
    З одного села до іншого, відстань між якими A км, вирушив велосипедист зі швидкістю B км / год. На півдорозі він наздогнав знайомого-пішохода і другу половину шляху йшов разом з ним пішки зі швидкістю C км / год, ведучи велосипед поряд.
    Визначте середню швидкість велосипедиста за весь час руху (частка від ділення повного шляху на повний час, що знадобився на його подолання):
    (S1 + S2 + ... + Sn) / (t1 + t2 + ... + tn).
    Надайте змінним клітинкам значень (наприклад, A=30, B=15, C=5) та перевірте працездатність формул шаблону
  4. На аркуші "математика" завершіть побудову таблиці, що за введеними коефіцієнтами квадратного рівняння визначить для кожного з рівнянь, чи має воно розв’язки, скільки саме та які.
  5. На аркуші "географія" візуалізуйте дані про климатичні особливості Запоріжжя. Там же поясніть вибір способу візуалізації.
  6. Збережіть таблицю та надішліть як відповідь через Клас.

Урок 2

Експорт та імпорт електронних таблиць.

Немає коментарів:

Дописати коментар