вівторок, 30 квітня 2024 р.

01.05.2024. 7 клас. Працюємо дистанційно.

Розв’язання навчальних і життєвих задач з використанням алгоритмів з поєднанням різних структур. Застосування засобів програмування для побудови моделей.

Ресурси та матеріали уроку

Завдання уроку

Виконайте побудови з модулем Turtle (Черепашка)

  1. Базова побудова (4 бали)
    • відкрийте середовище Repl.It, створіть новий проєкт;
    • послідовно скопіюйте з документа фрагменти готового коду до проєкту, перевірте його працездатність;
  2. експерименти з кодом
    увага! попередньо зробіть копію проєкту для експерименту
    • внесіть зміни до коду, щоб Черепашка малювала різнокольоровий смайл (по 1,5 бали за кожний кольоровий елемент: контур смайла, заповнення смайла, колір очей, колір посмішки)
    • змініть контур посмішки на перевернуту дугу або рівну лінію (2 бали), при цьому зверніть увагу на координату початку малювання посмішки та напрям руху Черепашки
  3. Отримайте посилання на обидва проєкти (монохромний та кольоровий), здайте їх через Клас.

Немає коментарів:

Дописати коментар