Розв’язання навчальних і життєвих задач з використанням алгоритмів з повтореннями.
Ресурси та матеріали уроку
- середовище програмування
- підручник Інформатика 5 клас, авт. Бондаренко О.О., стр.158-162
Завдання уроку
Виконайте геометричні побудови з модулем Turtle (Черепашка)
- Базові побудови (3 бали)
- відкрийте середовище Repl.It, створіть новий проєкт;
- скопіюйте з документа готовий код, додайте код до проєкту, перевірте його працездатність;
- Експериментальні побудови (додатково по 2 бали за кожний окремий проєкт)
увага! робіть копії проєкту для кожного експерименту - розгляньте в таблиці документа команди для побудови, з’ясуйте, що означають числа у першому прикладі;
- подумайте, як пов'язані між собою кут повороту та кількість сторін намальованого багатокутника;
- внесіть до коду зміни, щоб Черепашка малювала чотирикутник;
- повторіть експеримент в нових проєктах: намалюйте із Черепашкою п'ятикутник, потім – шестикутник.
- Завершальна побудова (3 бали)
увага! подайте результат знову в окремому проєкті - зробіть так, щоб ваш проєкт малював багатокутник, а кількість кутів запитував з клавіатури;
- доповніть проєкт, щоб і довжину сторони багатокутника проєкт також запитував у користувача.
- Отримайте посилання на проєкти (1-5 посилань в залежності від кількості розв’язаних задач)
- Здайте роботу через Клас
Немає коментарів:
Дописати коментар