Починаємо вивчати нову тему
3D-графіка
Бліц-питання: як ви уявляєте застосування 3D-графіки у обраній професії?
Знайдіть Google-пошуком одне таке зображення та покладіть його до папки.
- Зміст теми
- 14 уроків
- 1 тематичне оцінювання: 23.05.2024
- 2 роботи з обов’язковою оцінкою
- "Створення просторових моделей з використанням тривимірних примітивів" – 25.04.2024
- "Робота з тривимірними зображеннями" – 16.05.2024
- Підручники
- Інформатика 9 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 44-125 (Blender)
- Інформатика 9 клас, авт. Бондаренко О. О. та ін., с. 43-86 (Blender)
- Інформатика 9 клас, авт. Морзе Н.В.та ін., с. 199-233 (Tinkercad) – базовий для теми
- Інформатика 9 клас, авт. Коршунова О.В. та ін., с. 205-247 (Blender)
- Інформатика 9 клас, авт.Казанцева О. та ін., с. 223-252 (Blender)
Приклади тривимірних зображень:
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. Поняття про 3D-друк. Важливість технології тривимірної графіки та 3D-друку в сучасному світі.
Тривимірне моделювання об’єктів реального світу. Основні принципи тривимірного моделювання. Перспективи використання тривимірного моделювання для розв’язання повсякденних задач.
Матеріали та ресурси уроку
Таймпласт для 3D друку. | 3D-друк і моделювання |
Програми для роботи з тривимірною графікою
Сторінки підручників до уроку
- Інформатика 9 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 44-52
- Інформатика 9 клас, авт. Бондаренко О. О. та ін., с. 45-48
- Інформатика 9 клас, авт. Морзе Н.В.та ін., с. 199-207
- Інформатика 9 клас, авт. Коршунова О.В. та ін., с. 211-215
- Інформатика 9 клас, авт.Казанцева О. та ін., с. 223-225
Статті та матеріали
- Клаcифікація програм 3D-графіки
- Тривимірна графіка в сучасному світі
- Програми для створення та редагування 3D-моделей (Бібліотека безкоштовних програм)
- Істория 3D графіки (таймлайн)
Самостійне завдання уроку
Теоретична частина
- перегляньте / позірно прочитайте матеріали до уроку
- перевірте себе: дайте відповіді на питання форми (зверніть увагу, що повна оцінка отримується після перегляду відкритих відповідей вчителем)
Практична частина
- Зареєструйтесь та авторизуйтесь у онлайн-середовищі Tinkercad (відео: початок роботи з Tinkercad)
- Створіть модель простого геометричного тіла, використовуючи запропоновані графічні примітиви.
- Отримайте посилання на проєкт, також зробіть скриншот середовища з цим проєктом
- Подайте посилання та скриншот через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар