Реалізація алгоритмів з повторенням перебором.
До обговорення: повторення перебором / цикл за змінною / цикл з параметром / арифметичний цикл / цикл з лічильником – які відмінності існують між цими поняттями?
Ресурси та матеріали уроку
- середовище програмування
- підручники
- презентація "Повторення у Python", слайд 5
- інфографіка "Цикл for"
- плакат "Пропуск кроку та достроковий вихід з циклу у Python"
- Програмування на Python (ДистОсвіта). Команда циклу (for).
Відеокоментар "Цикл for у Python у прикладах"
Задача уроку
Є натуральне число N. Виведіть усі парні числа з діапазону 1..N, для яких квадрат цього числа завершується тією ж цифрою, якою завершується й це число.
Наприклад: 6 – 36; 10 – 100; 16 – 256,...
Виведіть також суму цих чисел, їхні кількість та добуток.
Задачі для роботи
- Обчислити та вивести на екран квадрати цілих чисел від a до b.
- Обчислити суму цілих чисел від a до b (a не більше b).
- Натуральне число називається числом Армстронга, якщо сума цифр числа, зведених до N-го степеня (де N – кількість цифр у числі) дорівнює самому числу. Наприклад, 153 = 13+ 53+ 33. Знайти усі трицифрові числа Армстронга.
- Написати програму, яка отримує з клавіатури натуральні числа a та b, і виводить квадрати всіх натуральних чисел на відрізку [a;b]. Наприклад, якщо ввести 4 та 6, програма має вивести
4*4=16
5*5=25
6*6=36 - Написати програму, яка отримує з клавіатури 10 чисел та обчислює їхні суму та добуток.
- * Компанія бабусь поїхала мотоциклами на курси з комп'ютерної грамотності. Попереду на мотоциклах без глушника їхали дві бабусі, за нею - три, потім - п'ять, потім - вісім і т.д. Скільки бабусь їхало на заняття, якщо вражені пішоходи всього нарахували N рядів? Чи змогли бабусі зайняти всі місця у класі, якщо там стояло K рядів по M комп'ютерів у кожному? Скільки вільних місць залишилось у класі?
Самостійне завдання
Розробити проєкт для розв’язання однієї з цих задач за допомогою циклу for. Посилання на проєкт здати через Клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар