вівторок, 9 квітня 2024 р.

10.04.2024.7 клас. Працюємо дистанційно.

Реалізація алгоритмів з повторенням перебором.

До обговорення: повторення перебором / цикл за змінною / цикл з параметром / арифметичний цикл / цикл з лічильником – які відмінності існують між цими поняттями?

Ресурси та матеріали уроку

Відеокоментар "Цикл for у Python у прикладах"

Задача уроку

Є натуральне число N. Виведіть усі парні числа з діапазону 1..N, для яких квадрат цього числа завершується тією ж цифрою, якою завершується й це число.
Наприклад: 6 – 36; 10 – 100; 16 – 256,...

Виведіть також суму цих чисел, їхні кількість та добуток.

Задачі для роботи

  1. Обчислити та вивести на екран квадрати цілих чисел від a до b.
  2. Обчислити суму цілих чисел від a до b (a не більше b).
  3. Натуральне число називається числом Армстронга, якщо сума цифр числа, зведених до N-го степеня (де N – кількість цифр у числі) дорівнює самому числу. Наприклад, 153 = 13+ 53+ 33. Знайти усі трицифрові числа Армстронга.
  4. Написати програму, яка отримує з клавіатури натуральні числа a та b, і виводить квадрати всіх натуральних чисел на відрізку [a;b]. Наприклад, якщо ввести 4 та 6, програма має вивести
    4*4=16
    5*5=25
    6*6=36
  5. Написати програму, яка отримує з клавіатури 10 чисел та обчислює їхні суму та добуток.
  6. * Компанія бабусь поїхала мотоциклами на курси з комп'ютерної грамотності. Попереду на мотоциклах без глушника їхали дві бабусі, за нею - три, потім - п'ять, потім - вісім і т.д. Скільки бабусь їхало на заняття, якщо вражені пішоходи всього нарахували N рядів? Чи змогли бабусі зайняти всі місця у класі, якщо там стояло K рядів по M комп'ютерів у кожному? Скільки вільних місць залишилось у класі?

Самостійне завдання

Розробити проєкт для розв’язання однієї з цих задач за допомогою циклу for. Посилання на проєкт здати через Клас.

Немає коментарів:

Дописати коментар