Цикли з лічильником в Scratch.
Практикум "Лінійні алгоритми та цикли в Scratch".
Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо самостійно зробити це не вдається, попросіть дорослих допомогти зареєструватися та підтвердити реєстрацію в проєкті.
Ресурси уроку
- середовище Scratch онлайн
- підручники
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін. , с. 209-214
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін., с. 166-170
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
- плакат "Додавання розширення "Олівець" до груп інструментів середовища Scratch"
Практикум
Авторизуйтеся в Scratch онлайн.
Задача 1.
Розгляньте готовий проєкт, попрацюйте з ним. Подумайте, скільки спрайтів і скриптів у ньому, що виконує кожен з них.
Виконайте такий самий проєкт, збережіть його та отримайте на нього посилання. Додайте посилання у Клас.
Примітка: щоб зробити спрайт Гумка, можна використати будь-яке зображення гумки з прозорим тлом, що знайдеться за запитом "ластик PNG" (наприклад, це)
Задача 2.
Розробіть проєкт, що демонструє постійні зміни пори року, використовуючи зображення з папки.
Збережіть та опублікуйте проєкт. Додайте посилання на нього до Класу.
Задача 3
Виконайте проєкт по відеоінструкції.
Змініть свій проєкт так, щоб дівчинка доїжджала ліфтом не на третій, а на пятий поверх. Спрайт ліфт можна завантажити за посиланням.
Збережіть проєкт, опублікуйте його та поділіться посиланням через Клас.
Увага: якщо ви працюєте зі смартфону, достатньо виконати два проєкти, а замість третього додати скриншоти екрану, зроблені під час роботи з будь-яким з двох проєктів (щоб видно було авторизацію на смартфоні).
Здайте завдання в Класі.
Немає коментарів:
Дописати коментар