Проєкти з розгалуженнями в Scratch.
Матеріали та ресурси уроку
- підручники:
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 222-225
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. , с. 172-177
- середовище Scratch онлайн
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
- презентація "Алгоритми з розгалуженням" (слайди 7-8)
Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо самостійно зробити це не вдається, попросіть дорослих допомогти зареєструватися та підтвердити реєстрацію в проєкті.
Завдання уроку
Задача 1. "Білети до лунапарку"
У цьому проекті продавець вираховує та повідомляє вартість квитків до лунапарку за умови, що один окремий квиток коштує 120 грн; якщо купується щонайменше 5 квитків – надається знижка в 10% від сплаченої суми; а за покупку від 10 квитків передбачається знижка 20%.
Проект пропонується для виконання як на ПК, так і зі смартфону.
- Поспілкуйтесь з продавцем, щоб зрозуміти, як має працювати готовий проєкт.
- Складіть проєкт за інструкцією (відкрити в окремій вкладці):
- Збережіть проєкт та отримайте на нього посилання.
Задача 2. "Пройти лабіринт"
У проєкті гравець має провести кульку через лабіринт до будиночка, використовуючи для управління стрілки "вліво" / "вправо" / "вгору" / "вниз". Якщо кулька торкнеться стінок лабіринту, вона повертається на початкову позицію, якщо торкнеться будиночка – гра завершується. Про успіх чи невдачу гравець отримує повідомлення, а кулька при цьому змінює колір.
Проєкт можна виконати на смартфоні, проте перевірити його роботу може бути проблемою.
- Пограйте у готовий проект, щоб детальніше з’ясувати поведінку кульки в лабіринті:
- Використайте заготовку проєкту, при цьому не забудьте зробити її ремікс.
- Зберіть та доповніть блоки заготовки, щоб гра підтримувала всі дії.
- Збережіть проєкт та отримайте на нього посилання.
Здайте посилання на роботи через Клас (як завжди, якщо робота відбувається зі смартфону, замість одного з проектів можна відправити скриншот, зроблений у процесі створення іншого проєкту, на якому видно авторизовану роботу в середовищі Scratch).
Як оцінюватиметься успіх
- при роботі зі смартфоном для оцінювання за 12-бальною шкалою мають бути дотримані наступні умови:
- проект виконаний і доступний за посиланням (як разовий виняток – поданий прикріпленим файлом);
- скриншот виконання проекту зроблений так, що дозволяє бачити авторизовану роботу з Scratch (праворуч вгорі вікна відображається логін користувача); у разі відсутності такого скріншота проект оцінюється як окремий проект для ПК;
- при роботі з ПК:
- кожен проект оцінюється за 8-бальною шкалою;
- проекти виконані та доступні за посиланням (як разовий виняток – подані прикріпленими файлами);
- у всіх випадках відеозаписи роботи проекту та скриншоти скриптів не приймаються як здана робота .
Немає коментарів:
Дописати коментар