Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Пригадайте: щоб проєкти зберігались та їх можна було показати вчителю – зареєструйтеся у Scratch онлайн.
Якщо самостійно зробити це не вдається, попросіть дорослих допомогти зареєструватися та підтвердити реєстрацію в проєкті.
Ресурси уроку
- підручники:
- Інформатика 5 клас, авт. Ривкінд Й.Я. та ін., с. 218-222
- Інформатика 5 клас, авт. Глинський Я. та ін. , с. 172-173
- середовище Scratch онлайн
- плакат "Інтерфейс середовища Scratch"
Завдання уроку
- вивчаємо теорію: візьміть участь у доповненні документа "Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання."
- працюємо зі Scratchем: розробіть проєкти за завданнями
- "Замок вдень та вночі" (папка з зображеннями)
змініть попередній проєкт або створіть новий так, щоб денний / нічний "режими" перемикались, якщо натиснути на спрайт замку - "Літачок у хмаринці" (зображення літачка знайдіть за запитом "літачок PNG" або використайте цей літачок з сайту KingPNG )
виконайте проєкт, в якому літачок літає від краю до краю сцени, але зникає, потрапляючи до хмари; оберіть самостійно керування режимом польоту (переміщується постійно або на певну відстань за один запуск проєкту)
Здайте завдання через Клас.
Додаткове завдання для тих, хто бажає спробувати більше (оцінюється окремо)
Створіть проєкт, в якому Спрайт (довільний, на власний смак) підходить до певної пори року та промовляє її назву (екран цього проєкту може бути таким). Зображення до 4 сезонів можна завантажити з папки. Керування спрайтом передбачити за допомогою стрілок (вліво, вправо, вверх, вниз).
Як планується оцінити успіх:
- участь в редагуванні документа "Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання." – 6 балів (по 2 бали за роботу з кожною з таблиць),
- проєкты в Scratch – 6 балів (якщо робота відбувається з ПК, потрібно подати два посилання на проєкти, зі смартфоном – одне з посилань можна замінити скриншотом екрану с проєктом, де праворуч угорі видно акаунт автора).
Немає коментарів:
Дописати коментар